اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش فاطمه (س) مادر نمونه در دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش فاطمه (س) مادر نمونه در دشتستان برگزار شد.

همایش فاطمه (س) مادر نمونه در دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره همایش فاطمه (س) مادر نمونه دوشنبه شب با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانوان شهر شبانکاره دشتستان برگزار شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این همایش با اشاره به ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار گفت: حضرت فاطمه (س) از لحاظ ابعاد شخصیتی کامل‌ترین زنان عالم هستند و اخلاق و رفتار ایشان الگویی کامل برای تمامی بانوان جهان و به ویژه جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید‌نورالله موسوی‌نیا اظهار داشت: وظیفه مادری و تربیت فرزندان یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین وظایفی است که بانوان بر عهده دارند و با عمل به این وظیفه می‌توانند زمینه‌ساز توسعه و ارتقای جوامع انسانی در تمامی سطوح و عرصه‌ها شوند.

وی افزود: البته وظایف فرزندان نیز در مقابل مادران وظایفی مهم و سنگین است و ایشان باید همواره به مادر خویش احترام بگذارند و به وی خدمتگزاری کنند.

موسوی‌نیا خاطر نشان کرد: همه مردان و زنان مسلمان در مسیر دستیابی به سعادت و رستگاری باید در تمام مراحل زندگی مهمان‌نوازی، انفاق، تربیت فرزندان و همسرداری را از این بانوی نمونه الگو بگیرند.

این مسئول ادامه داد: بانوان می‌توانند با حفظ حجاب و الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) با ساده زیستی، انفاق و کار و تلاش با هجمه فرهنگی غرب مبارزه و آن را بی‌اثر و خنثی کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر اذعان داشت: امروز دشمن تلاش می‌کند با ترویج بی‌حجابی و بدحجابی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند ولی هوشیاری بانوان مؤمن و متدین می‌تواند توطئه آنها را نقش بر آب کند.

موسوی‌نیا افزود: توجه به حجاب و عفاف زمینه‌ساز افزایش کرامت و عزت بانوان در جامعه می‌شود و شرایط را برای حضور ایشان در صحنه‌های اجتماعی مهیا می‌سازد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول