اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان خبر داد

کشف 10 قطعه تیهوی کمیاب از شکارچیان متخلف در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان از کشف 10 قطعه تیهوی کمیاب از شکارچیان متخلف در دشتستان خبر داد.

کشف 10 قطعه تیهوی کمیاب از شکارچیان متخلف در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ثابت جوکار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره حفاظت محیط زیست دشتستان از همه توان و ظرفیت خود برای حفاظت از پرندگان و محیط زیست بهره می‌برد و امیدوار هستیم به اهداف خود برسیم.

وی از دستگیری شکارچیان متخلف در هفته جاری خبر داد و افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست دشتستان تعدادی از شکارچیان غیرمجاز را در روزهای اخیر در بخش‌های ارم و بوشکان دستگیر کردند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ماموران محیط زیست همواره برای حفاظت از محیط زیست به گشت‌زنی و کنترل مناطق و زیستگاه‌های جانوری می‌پردازند و در هفته جاری تعداد هفت شکارچی متخلف توسط ماموران دستگیر شده‌اند.

جوکار از کشف 10 قطعه تیهوی کمیاب از شکارچیان متخلف در دشتستان خبر داد و گفت: از دستگیرشدگان 10 قطعه تیهو، یک قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی و پنج رشته تور پرنده‌گیری به دست آمد.

وی ادامه داد: دستگیرشدگان توسط ماموران محیط زیست شهرستان به مراجع قضایی تحویل شدند.

جوکار از رهاسازی هفت قطعه تیهو به دامان طبیعت خبر داد و افزود: تعداد هفت قطعه پرنده تیهو که صدمه چندانی ندیده بودند توسط ماموران محیط زیست در طبیعت رها شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان بیان کرد: از همه دوستداران طبیعت و حیات وحش تقاضا داریم که در فصل ممنوعه شکار و صید (فروردین تا تیرماه) که اکثر گونه‌های حیات‌وحش در حال زاد و ولد هستند از شکار و صید خودداری کنند.

وی اضافه کرد: از همه مردم می‌خواهیم تا در حفظ و نگهداری این موهبت خدادادی با این دستگاه همکاری و برای شکار و صید نیز طبق قانون و مقررات عمل کنند و با اخذ پروانه به صید و شکار اقدام کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول