اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی انجمن حمایت از زندانیان گچساران صورت گرفت

کمک 350 میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گچساران گفت: این انجمن در طول سال گذشته تاکنون افزون بر 350 میلیون ریال در قالب کمک‌‌های نقدی، آموزشی و خدماتی به زندانیان و خانواده‌های آنان کمک کرده است.

کمک 350 میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علی‌اصغر مظاهر‌پور امروز در جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گچساران اظهار داشت: زندانیان با وجود اینکه ممکن است در ارتکاب بزه و جرایم، انگیزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشند اما همه زندانیان خطرناک نیستند.

* لزوم همکاری مدیران و مسئولان با انجمن حمایت از زندانیان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گچساران افزود: وقتی یک فرد به خاطر انجام جرمی به زندان می‌افتد، خانواده بی‌سرپرست این زندانی در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

مظاهر‌پور ادامه داد: حمایت از خانواده زندانی باید به‌گونه‌ای باشد که در پیشگیری از بازگشت زندانی و کشیده شدن دامنه آن به کانون خانواده‌ها مؤثر باشد.

این مقام مسئول در گچساران با تشریح فلسفه وجودی این انجمن گفت: انجمن حمایت از زندانیان دارای شخصیت حقوقی مستقل بوده و نهادی غیر دولتی به شمار می‌رود.

مظاهر‌پور تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان در سال 90 با انجام فعالیت‌های اقتصادی و کمک خیرین مبلغ 350 میلیون ریال را در قالب کمک‌های نقدی، سبد غذایی، آموزشی و بهداشتی به خانواده زندانیان و افراد بزه‌دیده کمک کرده است.

وی ابراز داشت: فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان در حمایت از خانواده زندانیان سبب کاهش جدی فشارهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانواده‌ها در نبود سرپرست خانواده شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گچساران از مسئولان نهادهای حمایتی و اجتماعی خواست تا همکاری و مساعدت بیشتری با انجمن حمایت از زندانیان داشته باشد.

* دعوت از محققان و مشاوران برای یاری‌رساندن به انجمن حمایت از زندانیان

مظاهر‌پور عدم حمایت نهادها و مسئولان از خانواده‌های زندانیان را سبب رشد چشمگیر طلاق همسران زندانیان، ترک تحصیل فرزندان زندانیان، ناهنجاری‌های اجتماعی و روانی و گرایش خانواده‌ها به مشاغل کاذب تکدی‌گری می‌شود.

وی از محققان، مددکاران و مشاورانی که توانایی یاری رساندن در جهت اهداف انجمن حمایت از زندانیان را دارند خواست تا با ارایه پیشنهاد یا انتقاد، انجمن حمایت از زندانیان گچساران را یاری رسانند.

مظاهر‌پور با اشاره به استقرار دفتر انجمن حمایت از زندانیان گچساران در محل ساختمان قدیم فرمانداری گچساران، عنوان داشت: مردم خیر و نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان از طریق حساب سیبا به شماره 0107558519008 به حساب انجمن حمایت از زندانیان گچساران واریز کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول