اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته گرامیداشت مقام زن انجام شد

برگزاری "سمینار خانواده و مناسبات حاکم بر آن" در سمنان

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با هفته گرامیداشت مقام زن، سمینار "خانواده و مناسبات حاکم بر آن" در سمنان با حضور جمعی از بانوان برپا شد.

برگزاری "سمینار خانواده و مناسبات حاکم بر آن" در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این همایش ظهر امروز با موضوع "نقش اعضای خانواده در خانواده متعالی" در سالن اجتماعات ساختمان شهید میرحاج شرکت برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد.

سمانه قوشچیان، متخصص روان‏شناسی بالینی و مدرس این دوره، آشنایی افراد با خانواده متعالی و تکنیک‏های موجود برای رسیدن به خانواده متعالی را از اهداف برگزاری این سمینار عنوان کرد.

وی خانواده متعالی را خانواده‏ای دانست که اعضای آن در کنار صمیمیت و احترام متقابل با وجود تفاوت درجه‏ای و جایگاهی، با پشت‏کار و تخصص لازم در جهت رسیدن به اهداف مشتـرک همراه با اهداف شخصی خودشان تلاش می‏کنند.

این استاد دانشگاه با تأکید بر تعریف خانواده متعالی، رسیدن به خود شکوفایی در زندگی براساس معیار مشترک را از اهداف مشترک خانواده دانست و افزود: عامل بودن جزئی از عادت خانواده کامروا محسوب می‏شود.

قوشچیان همراه شدن و حرکت در مسیر عادت‏های جامعه به صورت کورکورانه و بی‏هدف را از عوامل نداشتن عاقبت‏اندیشی در افراد عنوان کرد و اظهار داشت: میزان پشت‏کار نیروی وارده در هر تصمیم و داشتن دیدی روشن و صریح در نتیجه عاقبت‏اندیشی در خانواده ایجاد می‏شود.

وی هم‌چنین در این سمینار مطالبی در خصوص درک متقابل افراد، هم‏افزایی، اولویت دادن به کارهای خانواده و عاقبت‏اندیشی را تکنیک‏های حل مسئله عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول