اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز زنان نهاد ریاست جمهوری:

رویکرد ما خانواده‎محوری است

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‎های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: در این مرکز تلاش کرده‎ایم رویکرد خانواده‎محوری را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار دهیم.

رویکرد ما خانواده‎محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر پروین هدایتی ظهر امروز در دیدار با استاندار بوشهر اظهار داشت: برنامه‎های ما در راستای نهادینه کردن این اصل مهم است.

وی افزود: تا پیش از دولت نهم در نهاد ریاست جمهوری مرکزی به نام امور زنان فعالیت می‎کرد که در دولت نهم به مرکز امور زنان و خانواده تبدیل شد.

هدایتی با اشاره به برنامه جامع این مرکز یادآور شد: برنامه جامع امور بانوان و خانواده شامل 14 سند اصلی از جمله اشتغال، تحکیم خانواده، اوقات فراغت و تعمیق باورهای دینی است که 80 درصد مراحل این سند طی شده است.

وی اضافه کرد: این سند برنامه‎های پنج سال آینده مربوط به زنان و خانواده را در کشور پیش‌بینی کرده است.

استاندار بوشهر نیز گفت: دولت ابتکارات خوبی در عرصه جوانان به ویژه بانوان ایجاد کرده است.

محمدحسین جهانبخش افزود: مجموعه‎هایی که در دو دولت نهم و دهم متولد شده‎اند فعال شوند تا دولت‎های بعد نتوانند این مجموعه‎ها را نادیده بگیرند.

وی اظهار داشت: دوام و قوام خانواده در تمام ابعاد اجتماعی تاثیرگذار است و مسئولان باید به این امر توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

جهانبخش ادامه داد: اگر کانون‎های خانوادگی طبق قوانین اسلامی شکل بگیرند می‎توانند در عرصه‎های اجتماعی به مجموعه‎های مدیریتی کشور کمک کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: تمام مجموعه‎ها و دستگاه‎های اجرایی باید به امور زنان توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به یکصدمین سفر رئیس جمهور گفت: گرامیداشت یکصدمین سفر رئیس جمهور در استان بوشهر با برنامه‎های ویژه برگزار می‎شود و پیشنهاد می‎کنیم این جشنواره در همه استان‎های کشور برگزار شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول