اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

گلستان با رتبه برتر در همایش روابط عمومی الکترونیک کشور درخشید

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: در هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک که در تهران برگزار شد استان گلستان توانست رتبه برتر کشوری در بخش روابط عمومی دولت الکترونیک را کسب کند.

گلستان با رتبه برتر در همایش روابط عمومی الکترونیک کشور درخشید

جواد قناعت در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در بخش دولت الکترونیک اقدامات خوبی صورت گرفته و در این زمینه جزو سه یا چهار استان اول کشور هستیم.

وی تصریح کرد: دولت الکترونیک یکی از برنامه‎های فروزنده معاون منابع انسانی رئیس جمهور در بخش 10 گام تحول است که در استان گلستان شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه بوده‎ایم خصوصا طی دو و سه سال اخیر اقدامات خوبی در بخش دولت الکترونیک صورت گرفته است.

استاندار گلستان عنوان کرد: دولت الکترونیک از کارهای خوبی است که در دستور کار قرار گرفته و معتقدم برای سال‎های آینده در این بخش شاهد پیشرفت‎های بیشتری خواهیم بود.

قناعت به ارتباط معقول و منطقی مدیران دستگاه‎های اجرایی با روابط عمومی‎ها اشاره کرد و متذکر شد: در این سال‎ها شاهد ارتباط بیشتر و عمیق‎تر دستگاه‎های اجرایی و روابط عمومی‎ها و به تبع آن روابط عمومی‎ها با مردم بوده‎ایم.

این مسئول اذعان داشت: بنا داریم تا همه روابط عمومی‎ها از حالت سنتی خارج شده و به سمت روابط عمومی‎های الکترونیک رهنمون شوند و به لطف الهی بستر این فعالیت در گلستان مشهود است.

به گفته استاندار گلستان روابط عمومی‎های دستگاه‎های اجرایی باید تلاش کنند تا با استفاده از فناوری و ابزار نوین اطلاعات در جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم، گام‎های مفید و ارزنده‎ای بردارند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول