اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

خوداتکایی موجب افزایش اعتماد عمومی می‎شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: خوداتکایی همراه با کار و تلاش تعهدانه موجب افزایش اعتماد عمومی است.

خوداتکایی موجب افزایش اعتماد عمومی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در بازدید از روند فعالیت‎های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: صدور سند شهرهای زیر 25 هزار نفر به طور مشترک به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل ثبت اسناد و املاک واگذار شد که در استان گلستان 16 شهر با شرایط مذکور وجود دارد.

وی تصریح کرد: خانه‎دار شدن یک بی‎خانمان والاترین و مقدس‎ترین خدمتی است که مدال افتخار آن گردن آویز بنیاد مسکن است.

قناعت با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1391، سخنان رهبری انقلاب اسلامی را یک منشور هدایتگری دانست که قوای سه گانه با همراهی همه کارکنان دولت برای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی در این مسیر باید تلاش بیشتری کنند.

استاندار گلستان با اشاره به موفقیت‎های بنیاد مسکن در ساخت و ساز مسکن برای مردم به ویژه محرومان افزود: تلاش در بنیاد یک مجاهدت و اقدامی خداپسندانه است و رضایت در کلام رهبری و اشاره به موفقیت‎های ساخت و ساز در روستاها را یک افتخار برای کارکنان بنیاد مسکن دانست.

وی خوداتکایی را همراه با کار و تلاش تعهدانه موجب افزایش اعتماد عمومی دانست و تاکید کرد: مهمترین عامل اقبال مردم در مشارکت ساخت و ساز با بنیاد مسکن در سایه ساخت و ساز اصولی و مبتنی بر نظام مهندسی است.

قناعت اظهار امیدواری کرد که بنیاد مسکن با ادامه تلاش‎های دقیق خود زمینه جلب اعتماد بیشتر مردم را فراهم کنند.

به گفته وی حرکت‎های شتابنده و اصولی در ساخت و ساز مسکن روستایی باعث امیدافزایی جامعه اسلامی می‎شود و اعتماد عمومی به عملکرد دولت را تقویت می‎کند.

وی از کسب رتبه برتر بنیاد مسکن در سطح کشور تقدیر و تشکر کرد و از آنان خواست که ادامه فعالیت‎های ساخت و ساز مسکن مردم را در سال 1391 با فعالیت‎های موثر و تلاش‎های بیشتری نه تنها برتری خود را در سطح کشور در خدمت‎رسانی به مردم حفظ کنند بلکه آن را ارتقا بخشند.

قائم مقام دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان گلستان نیز در این جلسه گفت: استاندار گلستان، استانداری مردمی است که به والاترین خدمت بنیاد مسکن که همانا ساخت سرپناه برای محرومان است همواره کمک‎های شایانی کرده است.

حجت‎الاسلام محمد قریشی با تشریح خدمات انقلاب اسلامی و مقایسه با محرومیت‎های قبل از انقلاب به عنوان یک شاهد و گواه دوران در زمان رژیم‎ ستمشاهی، توفیقات و خدمات پس از انقلاب اسلامی را مثال‎زدنی دانست.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان هم گزارشی از شرح وظایف این نهاد داد و تصریح کرد: انقلاب عظیمی در مسکن روستایی صورت گرفته است و سالی 200 هزار واحد روستایی در سال نوسازی می‎شود.

محمدتقی زمانی‎نژاد متذکر شد: توجه به اقلیم و فرهنگ با نظارت مشاوران ارشد از ویژگی‎های دیگر ساخت و ساز روستایی است.

وی در پایان اذعان داشت: 100 مهندس جوان در بنیاد مسکن استان خدمتگزار مردم هستند.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول