اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

ارتقای شاخص‌های بهداشتی گلستان با افتتاح بیمارستان صیاد گرگان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: با افتتاح بیمارستان 220 تختخوابی شهید صیاد شیرازی امروز از سوی رئیس جمهور به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه مردم گرگان شاخص‌های بهداشتی این استان ارتقا می‌یابد.

ارتقای شاخص‌های بهداشتی گلستان با افتتاح بیمارستان صیاد گرگان

جواد قناعت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه هدف، رساندن وضعیت بهداشت و درمان به وضع مطلوب است در خصوص این پروژه‌ اظهار داشت: پروژه بیمارستان 220 تختخوابی شهید صیاد شیرازی در گرگان مجهز به ای‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، اورژانس و ... است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های بیمارستان مینودشت، آزادشهر و گنبدکاووس که آماده بهره‌برداری برای ماه‌های آینده است از دیگر برنامه‌های در حال پیگیری برای پیشرفت روزافزون توسعه‌ این بخش است.

استاندار گلستان با اشاره به پروژه راه‌آهن گرگان، اینچه‌برون به عنوان پروژه‌ای فراملی که امروز از سوی رئیس جمهور مورد بازدید قرار می‌گیرد گفت: تفاهمنامه این پروژه بین رؤسای جمهوری قزاقستان، ترکمنستان و ایران انجام شده بود و با اتمام این پروژه مهم کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج‌فارس، به هم متصل خواهند شد.

قناعت با بیان اینکه سعی بر این است که این پروژه تا پایان امسال به مرحله افتتاح برسد اذعان داشت: از ویژگی‌های این خطوط اتصال، ترانزیت کالا و رونق اقتصادی است.

استاندار گلستان همچنین با توجه به نزدیکی انتخابات مرحله دوم مجلس نهم خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات مجلس هشتم، 72 درصد و همین مشارکت با روند افزایشی، در انتخابات دور نهم به حدود 81 درصد رسید.

وی اظهار داشت: در مرحله دوم انتخابات از بین 33 حوزه انتخابی در سطح کشور، هفت حوزه برای برگزاری انتخابات الکترونیکی انتخاب شده‌اند که حوزه گرگان، آق‌قلا از آن جمله است.

قناعت با بیان اینکه دقت، سلامت و سرعت در انتخابات را تضمین می‌کنیم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات در تمام 303 شعب اخذ رأی در حوزه گرگان و آق‌قلا به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، امیدواریم با همت و تلاش مسئولان و کاربران، شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه همچون دوره‌های قبل باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول