اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

امنیت پیش‎نیاز توسعه و پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: پیش‎نیاز اصلی و کلیدی پیشرفت و توسعه کشور که می‎تواند رونق اقتصادی را رقم بزند ایجاد امنیت، آرامش به ویژه احساس امنیت است.

امنیت پیش‎نیاز توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت ظهر امروز در نخستین همایش ملی توسعه پایدار نواحی مرزی با رویکرد مرزنشینان اظهار داشت: مرزبانان کشور با بهره‎گیری از امکانات، تجهیزات و استفاده از نیروهای ماهر، ارزشی و ولایی می‎توانند بسترساز ماموریت مهم و استراتژیک ایجاد امنیت در کشور باشند.

وی با بیان اینکه همایش توسعه پایدار نواحی مرزی یک کار جدید و نو است تصریح کرد: خوشبختانه همسویی خوبی برای غنای علمی این همایش از سوی مرزبانی و دانشگاه جامع گلستان شاهد بودیم.

استاندار گلستان بیان داشت: امنیت و اقتداری که امروز در کشور وجود دارد محصول مجاهدت مجاهدان والا مقامی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم نظام و انقلاب کرده‎اند.

قناعت با بیان اینکه مرزبانان یقینا از این موهبت الهی سهم قابل توجهی دارند ابراز داشت: رسالت اصلی نیروهای اصیل انقلابی و وفادار به آرمان‎های نظام و انقلاب، حفظ و حراست از آرمان‎های الهی و انقلابی است.

وی متذکر شد: امنیتی که در حوزه مرزهای جغرافیایی وجود دارد می‎تواند امنیت در حوزه اقتصادی را برای ما رقم بزند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: سال جهاد اقتصادی و سال جدید که به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده مکمل یکدیگر هستند به گونه‎ای که بیشترین فعالیت در جذب سرمایه و ایجاد پروژه‎ها و طرح‎های جدید را شاهدیم.

قناعت عنوان کرد: آنچه ضمانت اصلی کار است ایجاد امنیت در حوزه اقتصادی است و پیش‌نیاز حوزه امنیت در اقتصاد، ایجاد امنیت در نواحی مرزی است.

وی با بیان اینکه مرزبانان، افسران خط مقدم شعار سال هستند بیان داشت: امنیت اقتصادی در هیچ کشوری برقرار نمی‎شود مگر اینکه در آن کشور شاهد امنیت و کنترل مرزهای آن باشیم.

استاندار گلستان اذعان داشت: هر وقت مرزهای هر کشور تحت کنترل و رصد نظام قرار بگیرد امنیت مرزی ایجاد خواهد شد که می‎توانیم بعد از آن شاهد ایجاد فضای اقتصادی و رونق آن در کشور باشیم.

این مسئول متذکر شد: بین توسعه پایدار و امنیت یک موازنه دوطرفه وجود دارد و هر چه امنیت و احساس امنیت در جامعه گسترده‎تر و پایدارتر باشد قطعا امکان توسعه و پیشرفت مهیا خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول