اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

یکی از شاخصه‎های جریان ولایی بی‎طرفی در اجرای قانون است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: یکی از شاخصه‌های جریان ناب اصیل انقلاب و ولایی نسبت به جریانات دیگر، پاک بودن و بی‎طرفی در اجرای قانون است.

یکی از شاخصه‎های جریان ولایی بی‎طرفی در اجرای قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت عصر امروز در همایش تجلیل از اعضای هیئت‎های بازرسی انتخابات ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: مردم استان گلستان در انتخابات 12 اسفند سال گذشته، با مشارکت خوب خود در پای صندوق‎های رأی معدل خوبی در کشور به دست آوردند.

وی با تاکید بر اینکه سلامت انتخابات در تمامی حوزه‎های انتخابیه وجود داشت اذعان کرد: زمانی که در حوزه انتخابیه‎ای تمام برداشت‎ها این بود که یک اهل تسنن رأی بیاورد مشاهده کردیم که یک شیعه رأی آورد و یا بالعکس در حوزه‎ای که همه پیش‎بینی‎ها رأی شیعه انتظار می‎رفت، یک اهل تسنن رأی آورد که همه این‎ها نشان‎دهنده سلامت انتخابات در سه ضلع هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی است.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: ستاد انتخابات استان در عین استقلال و بی‎طرفی از تعامل بالایی برخوردار بودند که بسیار اثربخش بود چرا که زیربنا و شالوده اصلی در انتخابات رعایت قانون، مقررات و دستورالعمل‎های اجرایی بوده است.

قناعت یادآور شد: اگر برنامه‎ها از قبل پیش‎بینی شوند یقینا بحران و مشکلات به سمت ما سرازیر نخواهد شد که نمونه این مسئله را در 12 اسفند شاهد بوده‎ایم.

وی ابراز داشت: خوشبختانه انتخابات در گلستان بدون هیچ التهابی برگزار شد و در 14 شهرستان با شش حوزه انتخابیه، حضور و مشارکت پرشور مردم را مشاهده کردیم و استان گلستان بار دیگر توانست رتبه پنجم کشوری را با درصد مشارکت قبلی خود به همین میزان به تثبیت برساند.

استاندار گلستان انتخابات تمام الکترونیک حوزه انتخابیه شهرستان علی‎آبادکتول را یک کار نو و جدید عنوان کرد و گفت: خوشبختانه استان گلستان در این زمینه نیز توانست رتبه اول کشوری را به دست آورد.

قناعت از مردم خواست تا همچون گذشته در مرحله دوم انتخابات با بصیرت و آگاهی شرکت کنند تا با تکمیل نمایندگان کرسی‎های مجلس نهم شاهد پیشرفت و ترقی در کشور به ویژه استان گلستان باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول