اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

پیشرفت و تعالی جامعه به مدیریت زنان گره خورده است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: پیشرفت و تعالی جامعه به مدیریت زنان گره خورده است چرا که آنها محوریت پرورش انسان‌هایی هستند که در آینده توسعه و تعالی را رقم می‎زنند.

پیشرفت و تعالی جامعه به مدیریت زنان گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در همایش بانوی سرافراز گلستانی که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: محور همه توسعه‎ها انسان است و این انسان در کانونی به نام خانواده که مسئولیت آن به دوش مادران است پرورش می‎شود.

وی تصریح کرد: چهار نهاد تاثیرگذار در تعامل با یکدیگر می‎توانند تراز یک جامعه را به سمت آرمان‎های الهی و انسانی بالا ببرند که نهادهایی همچون خانواده، جامعه، مراکز علمی و رسانه در این رتبه و جایگاه قرار می‎گیرند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: اگر به شیطنت‎ها و توطئه‎های دشمنان بنگریم خواهیم دید که هر کدام از این چهار نهاد مورد برنامه‎ریزی‎های مختلف و پراکنده‎ای با ادبیات و فنون خاص دشمن می‎شود که آن را در دستور کار خود قرار داده است.

قناعت سه ماموریت را برای چهار نهاد مذکور مهم خواند و یادآور شد: آرمان‎گرایی، خودباوری، امید به آینده روشن، سه ماموریت اصلی و استراتژیک خانواده‎هاست که باید به مبانی دینی و ارزشی‎شان اهتمام ویژه‎ای داشته باشند که هر چه آرمان‎گرایی در نهاد خانواده جدی‎تر باشد بنیان آن مستحکم‎تر و از شالوده قوی‎تری برخوردار خواهند بود.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی اکنون شاهد شکوفا شدن خودباوری در جامعه و خانواده‎ها هستیم متذکر شد: دشمنان می‎خواهند امید به آینده را از جامعه اسلامی بزدایند ولی باید تلاش کنیم تا نشاط و امید در جامعه به خصوص نسل جوان تزریق شود تا شاهد رشد و شکوفایی در تمام زمینه‎ها باشیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه قطار توسعه به شدت در حال حرکت است عنوان کرد: در طول تاریخ ایران و در طول 32 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی هیچ دولتی به اندازه دولت‎های نهم و دهم سفرهای استانی، شهرستانی، روستاها، بخش‎ها و مناطق محروم نداشته است.

قناعت بیان داشت: سفرهای استانی در کنار اینکه سبب توسعه و پیشرفت اقتصادی برای منطقه می‎شود سبب پیوند عمیق بین دولت و ملت خواهد شد که در سایه آن فاصله طبقات اجتماعی کاهش و پیوند عمیق بین مردم و حاکمیت پررنگ‎تر می‎شود.

این همایش با حضور جواد قناعت استاندار گلستان، مهری مهدوی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان، حسینعلی خواجه‎مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی‎اصغر جباری مشاور استاندار، حجت‎الاسلام ولی‎نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و محمد شکی مسئول بسیج زنان سپاه استان و جمعی از بانوان گلستانی در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول