اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان:

سد کینه‌ورس ابهر از طرح‌های مهر ماندگار کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: سد کینه‌ورس ابهر از طرح‌های مهر ماندگار کشور محسوب می‌شود.

سد کینه‌ورس ابهر از طرح‌های مهر ماندگار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر حمیدنیا بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در شهرستان ابهر اظهار کرد: در سال جاری برای اجرای فعالیت‌های اراضی سد کینه‌ورس اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سد کینه‌ورس از طرح‌های مهر ماندگار محسوب می‌شود، افزود: قبل از اعلام اعتبار مهر ماندگار در کشور اقدامات لازم برای تحقق برنامه‌های این سد آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و 300 حلقه چاه در منطقه ابهر فعال است، افزود: از این تعداد 900 حلقه چاه برق‌دار نیستند.

وی بر ضرورت برق‌دار کردن چاه‌های منطقه تاکید کرد و افزود:‌ در صورت اختصاص اعتبارات لازم این چاه‌ها برق‌دار می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این جلسه بر ضرورت مناسب‌سازی اماکن عمومی برای معلولان تاکید کرد و افزود: از سال 91 ضرورت مناسب‌سازی اماکن عمومی به همه استان‌ها اعلام شده است.

عباس خلدی با بیان اینکه باید عابر بانک‌ها و خودپردازها مناسب برای استفاده معلولان باشد، یادآور شد: هنوز اقدامات لازم در این زمینه انجام نشده است.

وی با اشاره به موفقیت‌های معلولان در بخش‌های مختلف تصریح کرد: باید برای مناسب‌سازی اماکن برای معلولان اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به وجود 23 هزار معلول در استان زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است با توجه به قانون در نظر گرفته شده در این بخش نسبت به مناسب‌سازی اماکن اقدام کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول