اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان

توسعه راه‌های جنوب سیستان‌وبلوچستان از طرح‌های مهر ماندگار است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: توسعه راه‌های جنوب استان ‌‌از طرح‌های ملی مهر ماندگار دولت است.

توسعه راه‌های جنوب سیستان‌وبلوچستان از طرح‌های مهر ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان کنارک اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل دو مجتمع فرهنگی-آموزشی برای مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان ( دخترانه و پسرانه ) هر کدام با 12 کلاس درس با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات منابع آموزش و پرورش است که تا اول مهر 1392 به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین یک سالن ورزشی چند منظوره با یک میلیارد تومان اعتبار احداث خواهد شد.

وی هدف از این سفر را تعیین تکلیف و جانمایی بیمارستان 64 تختخوابی نیروی دریایی عنوان کرد که مقرر شد این بیمارستان جنب میدان نیروی دریایی به صورت مشترک مورد استفاده شهروندان کنارک و پرسنل نیروی دریایی قرار گیرد.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود برای ساخت این بیمارستان مبلغ 6 میلیارد تومان از محل منابع استانی و اعتبارات وزارت بهداشت اختصاص یابد و در زمینی به مساحت 4 هکتار  تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

شیخ‌زاده گفت: این بیمارستان با 64 تختخواب، علاوه بر خدمت‌رسانی به منطقه دریای کنارک به مردم این شهرستان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دولت از محل اعتبارات دفتر رهبرمعظم انقلاب در سال گذشته، 30 میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص داده که در سال 91 نیز اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌وبلوچستان در ادامه سفر خود از پروژه‌های عمرانی در دست احداث پارک اداری با زیر بنای 2 هزار و 230 متر مربع با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار 15 میلیارد و 800 میلیون ریال بازدید کرد.

شیخ‌زاده همچنین از بیمارستان 10 تختخوابی با هزار و 435 متر مربع و با 90 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد که به اتمام رسیده و در مرحله تجهیز است.

وی از مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با هزار و 280 متر مربع زیربنا و اعتبار 12 میلیارد و 710 میلیون ریال در دست احداث نیز بازدید به عمل آورد.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان افزود: محور جاسک-کنارک در سال 90، 50 میلیارد تومان اعتبار داشته که در لایحه بودجه سال1391 نیز اعتبار خوبی دارد.

شیخ‌زاده افزود: این پروژه جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری است.

وی با توجه به ‌ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری در شهرستان  کنارک، خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای حضور میهمانان و مسافران به این شهرستان بندری شد.

انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول