اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

سایت اداری خراسان‌شمالی در طرح مهر ماندگار قرار بگیرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه پس از گذشت هشت سال از تاسیس این استان برای اجرای سایت اداری ضعیف عمل شده است، خواستار قرارگرفتن احداث سایت اداری در قالب طرح مهر ماندگار شد.

سایت اداری خراسان‌شمالی در طرح مهر ماندگار قرار بگیرد

ابوطالب شفقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت:‌ طرح مهر ماندگار از سیاست‌های رئیس جمهور است که امیدواریم سایت اداری نیز در زمره این طرح قرار بگیرد.

وی تصریح کرد:‌ در قالب این طرح پروژه‌های نیمه تمام ادارات کل که از چند سال قبل آغاز شده به اتمام رسیده و مشکل فضای اداری این دسته از دستگاه‌ها برطرف خواهد شد.

به گزارش فارس، بر اساس آمار 60 درصد از دستگاه‌های خراسان‌شمالی در ساختمان‌های استیجاری استقرار دارند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت این است که تا قبل از اتمام دولت دهم پروژه‌های بزرگ و نیمه‌تمام به اتمام برسد، تصریح کرد: باید تمام دستگاه‌های مرتبط نیز در این زمینه اهتمام و تلاش لازم را داشته باشند.

ساختمان استانداری خراسان‌شمالی تکمیل می‌شود

شفقت همچنین با تاکید بر اینکه ساختمان در دست ساخت استانداری در پایانه مسافربری بجنورد توسط پیمانکار استانداری امسال تکمیل خواهد شد، اظهار داشت:‌ تلاش می‌کنیم تا این ساختمان تا اواخر امسال به بهره‌برداری و مورد استفاده قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه واگذاری ساختمان استانداری به شهرداری طی ماه‌های گذشته صرفا در‌ حد پیشنهاد بوده است، گفت:‌ البته به خاطر اینکه قانون این اجازه را نداده است، این موضوع از پیشنهادات حذف شد.

به گزارش فارس، برای احداث ساختمان استانداری که در پنج طبقه و زیربنای 10 هزار متر احداث می‌شود،‌ تاکنون افزون بر 16 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

در حق تعاونی مسکن کارکنان استانداری اجحاف شده است

استاندار خراسان‌شمالی در ادامه با بیان اینکه تعاونی مسکن کارکنان استانداری در واقع مربوط به بخش خصوصی است و بنده هم در این موضوع دخالت نمی‌کنم، گفت: در حق اعضای تعاونی مسکن کارکنان استانداری اجحاف شده است.

وی افزود: قبلاً هم خواستم دخالت و کمک کنم، دیدیم که یکسری شرایط نامطلوب متأسفانه در گذشته ایجاد شده که سبب شده تا این پروژه پس از سال‌ها به نتیجه نرسد.

شفقت با اشاره به اینکه اکنون کاری از ما ساخته نیست، یادآور شد: به تعاونی مسکن کارکنان استانداری هم گفته‌ام که حقتان را از طریق قانونی پیگیری کرده و بگیرید.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول