اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

استان زنجان 30 پروژه طرح مهر ماندگار دارد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: استان زنجان 30 پروژه طرح مهر ماندگار دارد.

استان زنجان 30 پروژه طرح مهر ماندگار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح اقدامات دولت و نتایج سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار کرد: انجام سفرهای استانی توسط دولت نهم و دهم یکی از ابتکارات این دولت بود.

وی با اشاره به اینکه در آغاز سفرهای استانی دولت کمتر کسی آثار و نتایج مثبت این سفرها را باور داشت، اضافه کرد: در حال حاضر برکات این سفرها به استان‌های مختلف کشور مشاهده می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه انجام سفرهای استانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود 57 بار به "دولت کار، تلاش، خدمت و همت" تاکید داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری 30 بار شجاعت، قاطعیت و عزت طلبی را برای دولت نهم و دهم در فرمایشات خود به کار برده‌اند، افزود: همچنین در فرمایشات مقام معظم رهبری 17 بار نیز به مردمی‌بودن دولت اشاره شده است.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به برخی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان‌های مختلف کشور افزود: سفرهای استان هیئت دولت در سه سفر گذشته 3 هزار و شش مصوبه داشته است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات دولت در استان‌های مختلف در طول سه سفر شامل 20 هزار و 483 بند بوده است، اضافه کرد: همچنین این مصوبات در برگیرنده 73 هزار و 400 پروژه است.

استاندار زنجان گفت‌: پروژه‌های حاصل از سه دور سفر ریاست جمهوری به استان زنجان یا در دست اقدام و یا اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع اعتبارات اختصاص یافته برای اجرایی‌شدن پروژه‌های مذکور 60 درصد اختصاص پیدا کرده است، افزود: همچنین در زمینه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیز 73 درصد پروژه‌ها اجرا شده و 27 درصد پروژه‌ها در حال اجرا است.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به حضور معاونان و شخص رئیس جمهور در استان‌های مختلف اضافه کرد: 100 سفر ریاست جمهوری به استان‌های مختلف کشور و یک هزار و 750 سفر توسط اعضای هیئت دولت به شهرستان‌ها انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از مجموع سفرهای هیئت دولت به استان‌ها 900 سفر پروژه‌ای انجام شده است، افزود: این پروژه‌ها نیز در دوره‌‌های مختلف با حضور رئیس‌جمهور و معاون اول رئیس جمهور همراه بوده است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در زمینه اجرای مهر ماندگار در استان‌های مختلف اضافه کرد: استان زنجان دارای 30 طرح در این زمینه است.

وی اظهار کرد: پروژه‌های مهر ماندگار استان زنجان دارای 7 هزار و 223 میلیارد تومان اعتبار و همچنین 399 میلیون دلار اعتبار ارزی است.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: از مجموع پروژه‌های مهر ماندگار استان زنجان 18 پروژه عمرانی و همچنین 12 پروژه نیز سرمایه‌گذاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رتبه‌های استان زنجان در بخش‌های مختلف اضافه کرد: در زمینه درآمدهای استانی، زنجان در سال گذشته رتبه ششم را به خود اختصاص داد.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به اینکه رتبه استان زنجان در بخش آبیاری تحت فشار در سال گذشته ششم بود، اضافه کرد: در زمینه میزان سرمایه‌گذاری خارجی در بخش سرمایه وارده نیز سال گذشته استان زنجان رتبه خوبی را به خود اختصاص داد.

وی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های استان زنجان در زمینه گازرسانی و صادرات را از  دیگر پیشرفت‌های استان زنجان عنوان کرد و ادامه داد: در زمینه حل معضل بیکاری در سطح استان زنجان اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول