اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان خبر داد

افتتاح مجتمع مسکونی 150 واحدی مهر ماندگار در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان از افتتاح مجتمع مسکونی 150 واحدی مهر ماندگار در دشتستان خبر داد.

افتتاح مجتمع مسکونی 150 واحدی مهر ماندگار در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: حل مشکل مسکن جوانان از مسائل مهمی است که دولت خدمتگزار به آن توجه داشته و با تمام وجود در این راستا به تلاش پرداخته است.

وی افزود: اجرای پروژه مسکن مهر از برنامه‌هایی است که دولت برای رفع مشکل مسکن مورد توجه قرار داده و در شهرستان دشتستان اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده که به رفع نسبی مشکل مسکن در این شهرستان انجام شده است.

دهقان از افتتاح مجتمع مسکونی 150 واحدی مهر ماندگار در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: جمعه هفته جاری مجتمع 150 واحدی مسکن مهر ماندگار با حضور مسئولان ارشد دولتی در شهرستان دشتستان افتتاح خواهد شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان باید بنا بر اطلاع قبلی در این برنامه حضور یابند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان بیان داشت: رفع مشکل اشتغال که یکی از سیاست‌های کلان دولت خدمتگزار است در رأس برنامه‌های مسئولان شهرستان دشتستان بوده و در کمیته اشتغال شهرستان دشتستان اقدامات مهمی برای تحقق این اهداف صورت پذیرفته است.

دهقان ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی شهرستان دشتستان از رویکردهای مهم مسئولان این شهرستان در حوزه اشتغال است و سبب بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی کشاورزان این شهرستان می‌شود.

وی با اشاره به تصویب ایجاد 18 واحد بسته‌بندی خرما در شهرستان دشتستان بیان داشت: تصویب احداث 18 واحد بسته‌بندی خرما از تاثیرگذارترین برنامه‌های مسئولان شهرستان دشتستان در عرصه اشتغال است.

دهقان در ارتباط با واحد بزرگ بسته‌بندی خرمای دشتستان گفت: این واحد با اعتبار 140 میلیارد ریال در شهرستان دشتستان در دست اجراست و توانایی ایجاد 5 هزار فرصت شغلی در این شهرستان را دارد.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشتستان تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی و رفع مشکل اشتغال زمینه را برای افزایش سطح سلامت اجتماعی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی مهیا می‌کند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول