اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور خبر داد

مسکن مهر خوزستان در ردیف اول طرح‌‌های مهر ماندگار دولت

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور گفت: مسکن مهر خوزستان در ردیف اول طرح‌‌های مهر ماندگار دولت قرار دارد.

مسکن مهر خوزستان در ردیف اول طرح‌‌های مهر ماندگار دولت

محمدرضا رحیمی ظهر امروز در حاشیه افتتاح 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر در بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: استان خوزستان یکی از استان‌های زرخیز و ارزشمند در کشور است.

وی افزود: امکانات بسیار مهم و بااهمیتی نظیر نفت، گاز و ... در این استان قرار گرفته و همین امر آن را نسبت به سایر استان‌های کشور متمایز کرده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت نیز به لحاظ موقعیت بسیار مطلوب و مهم خوزستان، طرح‌های بی‌شماری را در این استان به اجرا درآورده است، تصریح کرد: در سال جاری تلاش بر این است که مسکن مهر این استان را در قالب طرح‌ "مسکن مهر ماندگار" تعریف کرده تا با جدا کردن این پروژه از قالب اصلی خودش، خوزستان بیش از پیش در مسیر پیشرفت و تکامل قرار گیرد.

وی ادامه داد: استان خوزستان در بین طرح‌های مسکن مهر ماندگار در ردیف اول کشوری قرار خواهد گرفت و این امر نشان از توجه دولت به استان ارزشمند خوزستان است.

رحیمی همچنین با بیان اینکه در صورت تحقق این امر مطمئناً شرایط و زمینه‌های مستعد و مناسب‌تری برای پیشرفت بخش‌های مختلف استان هموار می‌شود، عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات مردم در استان‌های مختلف کشور به‌ویژه استان ولایت‌مدار و شهیدپرور این منطقه است.

وی اضافه کرد: امروز با همت والای مسئولان و مردم بهبهان تعداد 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه می‌توان ایرانی آبادتر از دیروز با حمایت و تعامل بیشتر مسئولان و مردم ساخت، اظهار کرد: پروژه مسکن مهر یکی از بزرگ ترین و بنیادی‌ترین طرح‌های دولت بوده که خوشبختانه امروز لبخند رضایت را بر لبان مردم و مسئولان نشانده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول