اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌شمالی:

طرح مهر ماندگار شامل توسعه فرودگاه بجنورد شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی خواستار قرار گرفتن پروژه توسعه فرودگاه بجنورد در قالب طرح مهر ماندگار دولت شد.

طرح مهر ماندگار شامل توسعه فرودگاه بجنورد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،‌ احمدرضا عفتی در آیین معارفه نخستین مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راه‌های توسعه خراسان‌شمالی اجرا و تکمیل طرح توسعه فرودگاه بجنورد است از این رو ضرورت دارد تکمیل این پروژه در قالب طرح مهر ماندگار قرار بگیرد.

وی افزود: هم اکنون اجرای ترمینال خارجی و تطویل باند فرودگاه و تملک اراضی در حال انجام بوده و انتظار می‌رود تا اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها از سوی وزارت راه و شهرسازی اختصاص یابد.

عفتی با تاکید بر اینکه خراسان‌شمالی از زیرساخت‌های مناسبی در بخش راه برخوردار نیست، تصریح کرد: با وجود ساخت بیش از هزار کیلومتر راه طی سنوات گذشته در این استان لیکن خراسان‌شمالی در بخش راه استان سی و یکم است.

وی با اشاره به اینکه صرفاً 40 درصد از روستاهای استان از راه روستایی برخوردار هستند، گفت:‌ حتی راه‌‌‌ روستاهایی که آسفالته هستند نیز به خاطر کم عرض بودن مشکلاتی را برای تردد در این محورها ایجاد کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی همچنین با اشاره به اینکه محور بجنورد به جنگل گلستان پرترددترین محور ارتباطی کشور بوده و پلیس راه نیز به این موضوع گواهی می‌دهد، افزود: با این وجود این محور ارتباطی پرتردد به صورت دو طرفه و کم عرض بوده و از این رو لازم است تکمیل پروژه راه‌سازی باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تسریع شود.

عفتی عبور سالانه میلیون‌ها زائر و مسافر از این محور ارتباطی را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ البته وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح مهر ماندگار به این پروژه توجه داشته که امید می‌رود در آینده نزدیک شاهد افتتاح قطعاتی از این پروژه مهم راه‌سازی در خراسان‌شمالی باشیم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های بخش مسکن در خراسان‌شمالی اظهار داشت:‌ تاکنون بیش از شش هزار واحد مسکن مهر در این استان افتتاح شده و چهار هزار واحد مسکن مهر نیز آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول