اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

ظرفیت‌های شهرستان ابهر قابلیت توسعه بیشتری را دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ابهر، این شهرستان قابلیت توسعه در بخش‌های مختلف را دارد.

ظرفیت‌های شهرستان ابهر قابلیت توسعه بیشتری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در شهرستان ابهر اظهار کرد: شهرستان ابهر از شهرستان‌های مهم و اساسی در بخش‌های مختلف توسعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ابهر جایگاه مناسبی در بخش‌های صنعت و کشاورزی دارد، افزود: ظرفیت‌های شهرستان ابهر در این بخش‌ها قابل ذکر است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های کشور در بخش‌های مختلف تصریح کرد: استان زنجان نیز در بخش‌های مختلف ظرفیت‌های مطلوبی را دارد.

وی با بیان اینکه هر یک از مناطق استان زنجان دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است، خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها شناسایی شده است.

عباسی با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده استان، بر ضرورت شناسایی ظرفیت‌های جدید در بخش‌های مختلف تاکید کرد و افزود: ضروری است در راستای توسعه استان به این بخش‌ها توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای ظرفیت‌های مطلوبی برای توسعه است، یادآور شد: با برگزاری جلسات مشترک استان با شهرستان‌ها، این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به چهارمین سفر استاندار زنجان در دور دهم این سفرها خاطرنشان کرد: در این سفر جلسه مشترک ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در رویکرد توجه به سه بخش صنعت، کشاورزی و اشتغال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دستاوردهای سفرهای شهرستانی استاندار زنجان این سفرها را برای توسعه بخش‌های مختلف استان مهم دانست.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول