اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد

واگذاری 1609 هکتار از اراضی ابهر به کشاورزان

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: یک هزار و 609 هکتار از اراضی ملی در سه روستای شهرستان ابهر شناسایی و قابل واگذاری به کشاورزان است.

واگذاری 1609 هکتار از اراضی ابهر به کشاورزان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی امشب در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان زنجان، اظهار کرد: اراضی ملی در شهرستان در حال حاضر در سه روستا شناسایی شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این زمین‌ها آماده واگذاری به مردم است، خاطرنشان کرد: با ارائه طرح‌های ویژه این زمین‌ها به افراد واگذار می‌شود.

فرماندار ابهر از برگزاری سه جلسه توسعه کشاورزی در شهرستان ابهر خبر داد و افزود: چهار کمیته تخصصی آب، خاک، ثبت‌نام‌ها و ساماندهی و تسهیلات پیگیر امور توسعه بخش کشاورزی شهرستان هستند.

وی با اشاره به استخراج لیست فارغ‌التحصیلان غیر شاغل بخش کشاورزی افزود: هشت فقره پرونده به دبیر اجرایی ستاد استان ارسال شده است.

یوسفی با بیان اینکه برای این پرونده‌ها بیش از 60 میلیارد ریال سرمایه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال 71 نفر را فراهم می‌کند.

وی از وصول 17 فقره طرح مشاغل خانگی به ستاد شهرستان خبر داد و افزود: این پرونده‌ها در دست بررسی است.

فرماندار ابهر عدم توجیه‌دار بودن برخی از پرونده‌ها از نظر بانک عامل را از مشکلات برشمرد و افزود: عدم دسترسی به سامانه و گزارش‌گیری از این سامانه از دیگر مشکلات محسوب می‌شود.

همچنین فرماندار شهرستان زنجان نیز در ادامه این جلسه از تصویب 11 طرح در جلسه ستاد توسعه شهرستان زنجان خبر داد و افزود: برخی طرح‌های ارائه شده به ستاد شهرستان اعتباراتی بیش از آنچه که مورد نظر است نیازمندند که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

عباس راشاد با اشاره به مشخص شدن اراضی قابل واگذاری از سوی منابع طبیعی استان زنجان تصریح کرد: این زمین‌ها در اختیار ادارات مختلف قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول