اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات ابهر خبر داد

افزایش پهنای باند اینترنت در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات ابهر گفت: پهنای باند اینترنت ابهر به‌زودی افزایش پیدا می‌کند.

افزایش پهنای باند اینترنت در شهرستان ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حسن‌علی امینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد راهبردی فضای مجازی و توسعه شهر الکترونیک ابهر با بیان اینکه محدودیت پهنای باند اینترنت در ابهر وجود دارد، اظهار داشت: پهنای باند این شهرستان به زودی افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر 100 MG پهنای باند داریم و 100 MG دیگر نیز از زیرساخت خریداری شده است.

رئیس اداره مخابرات ابهر قیمت اینترنت در کل کشور را یکسان اعلام کرد و افزود: زیرساخت‌های لازم در شهر ابهر خوب است ولی اگر می‌خواهیم همه خدمات شهر به صورت الکترونیکی صورت بگیرد، باید زیرساخت‌ها را تقویت کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر نیز در این جلسه با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل شورای عالی فضای مجازی خاطرنشان کرد: باید نقطه‌نظرهای مقام معظم رهبری در این زمینه تبیین شود.

مجید مرادی ادامه داد: ایجاد دو باب خانه فرهنگ دیجیتال در سفر سوم هیئت دولت به شهرستان ابهر مصوب شده بود که بازرسانی از وزارت ارشاد به ابهر مراجعه کرده و مکان‌های مورد نظر را بازدید کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر افزود: یکی از این مکان‌ها در خود فرهنگسرا و دیگری در منطقه 15 خرداد تعیین شد که بازرسان این دو مکان را مورد تایید قرار دادند، ولی تاکنون اعتبار آن ابلاغ نشده است و امیدواریم در سفر چهارم هیئت دولت مشکل اعتبار برطرف شود.

گفتنی است؛ حمایت از مشارکت شهروندان در حکومت شهری، ارتقای رویه‌های تصمیم‌گیری مدیریتی و سیاسی، تضمین پایداری و رشد تجارت شهری که به طور قابل ملاحظه‌ای به تکنولوژی وابستگی دارد از مزایای شهر الکترونیک ابهر است.

ارائه کانال‌های خدماتی جدید برای تجارت در شهر با ویژگی‌های دسترسی 24 ساعته در هفت روز هفته، شهروند محوری، دسترسی الکترونیکی تک مرحله‌ای به میزان وسیعی از خدمات شهری از راه‌های گوناگون شامل پایانه‌های دسترسی عمومی از دیگر مزایای شهر الکترونیک ابهر محسوب می‌شود.

حمایت از سازمان‌های شهری به وسیله حمایت‌های اطلاعاتی و خدمات توسعه‌ای برای نیل به استاندارهای بین‌المللی درخواست خدمات شهری با کم‌ترین هزینه از دیگر مزایای شهر الکترونیک ابهر است.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول