اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

جمع‌آوری 2 میلیارد ریال زکات در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر در ستاد احیای زکات این شهرستان گفت: سال گذشته 2 میلیارد ریال زکات در شهرستان ابهر جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 2 میلیارد ریال زکات در شهرستان ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مظاهر قنبری پیش از ظهر  امروز در ستاد احیای زکات شهرستان ابهر تعداد روستاهای مشمول زکات این شهرستان را 58 مورد اعلام کرد و افزود: سال گذشته از تعداد روستاهای مشمول 18 عدد اقدام به پرداخت زکات کردند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری 128 نفر عامل افتخاری با کمیته امداد در زمینه زکات اضافه کرد: سال گذشته 24 جلسه گروهی با عاملان عمده زکات در این شهرستان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر همچنین با اشاره به توزیع 900 برگ بروشور موضوعی در بحث زکات در طول سال گذشته افزود: توزیع 400 ورق پوستر نیز از اقدامات کمیته امداد ابهر در این زمینه است.

وی همچنین یادآور شد: در راستای ترویج بیش از پیش فرهنگ زکات در شهرستان 72متر بنر نیز درسطح شهرستان نصب شده است.

قنبری در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته 2 میلیارد و 545 میلیون و 985 هزار ریال زکات در شهرستان ابهر جمع‌آوری شد، اضافه کرد: این مبلغ در مقایسه با سال قبل از آن دارای 100 درصد افزایش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مبالغ جمع‌آوری شده در زکات در بحث‌های عام‌المنفعه، احداث، مرمت و بهسازی مساجد هزینه می‌شود، اضافه کرد: احداث حسینیه، زینبیه، احداث کتابخانه عمومی، احداث پل و پروژه‌های عمرانی روستایی از دیگر زمینه‌های هزینه زکات در این شهرستان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر با اشاره به اینکه همکاری دستگاه‌های مختلف در بحث زکات موجب افزایش زکات پرداختی و همچنین ترویج فرهنگ پرداخت زکات در جامعه می‌شود، از دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط با بحث زکات در خواست کرد، همکاری‌های لازم را در این زمینه با کمیته امداد شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول