اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده شهدا؛

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان ابهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای دانشجوی شهرستان ابهر در دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان ابهر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی‌اکبر بهاری‌فر صبح امروز در یادواره شهدای دانشجوی این شهرستان با بیان اینکه همه عزت و سربلندی امروز ما به برکت فداکاری و ایثارگری‌های شهداست، اظهار داشت: مردم ما وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در برابر سیل عظیم دشمنان به اثبات رساندند.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران پرچمدار ولایت‌مداری و پیرو مکتب امام خمینی‌ (ره) است، بیان داشت: نشان دادن عزت حسینی و اطاعت از ولایت مهم‌ترین درس شهداست.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر افزود: شهدای گلگون ‌کفن ما با تقدیم جان خود راه با عزت زیستن و چگونه زیستن را به ما نشان دادند و هر آنچه امروز داریم به برکت خون شهداست.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های شهدا گرانقدر دانست و بیان کرد: شهدا با تبعیت و پیروی از ولی‌زمان به درجه‌های متعالی دست پیدا کردند.
بهاری‌فر تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌ها و اعتقادهای شهدا ضامن حفظ جوانان و نوجوانان در برابر هجوم فرهنگی و سیاسی بی‌وقفه دشمنان خواهد بود.
وی با بیان اینکه جوانان رزمنده ایران اسلامی صادقانه و بهترین سرمایه خود که همان جان آدمی است را تقدیم اسلام، دین و ارزش‌های اسلامی کردند، عنوان کرد: هدف آنها در زنده کردن دین مبین اسلام، اطاعت از ولایت فقیه و مبارزه با استکبار جهانی بود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر اضافه کرد: تعالی و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در گرو تأسی از آموزه‌های دینی، تبعیت از ولایت فقیه و نهادینه کردن فرهنگ بسیج در عرصه‌های مختلف است.
وی ضمن تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین افراد جامعه به ویژه نسل جوان به ‌منظور آشنا کردن هرچه بیشتر ایشان با تفکر و روحیه‌ شجاع و ایثارگرانه شهدا و نهادینه کردن این تفکر و روحیه در نسل جدید خاطرنشان کرد: معرفی شهدا با توجه به توطئه‌های دشمن در جنگ نرم می‌تواند جامعه ما را در مقابله با تهدیدهای دشمنان بیمه کند.
بهاری‌فر با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار جهانی همواره با طرح‌ها و ترفندهای گوناگون و شیطانی خود، استراتژی‌های مختلفی برای مقابله با جمهوری اسلامی و نیل به اهداف شوم و پلید خود در کشور دنبال می‌کند.
وی افزود:‌ ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و ایثارگری‏های رزمندگان بر همگان تکلیف است و باید در زمینه شناسایی شهدا و انتقال رشادت‏ها و ایثارگری‏های آنها به نسل جوان کشور، تلاش بیشتری صورت پذیرد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر در پایان اظهار داشت: وظیفه خطیر ما در این مسیر ادامه دادن راه شهداست و یکی از مهم‌ترین کارهایی که امروز باید انجام دهیم اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه است که شهدا در وصیتنامه‌های خود به آن سفارش کرده‌اند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول