اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح و بهره‌برداری از 60 پروژه در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: به مناسبت هفته دولت، 60 پروژه در شهرستان ابهر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح و بهره‌برداری از 60 پروژه در شهرستان ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی ظهر امروز در جلسه ستاد هفته دولت استانداری زنجان اظهار داشت: از مجموع پروژه‌هایی که در هفته دولت در شهرستان ابهر بهره‌برداری و افتتاح می‌شود، 41 پروژه قابل افتتاح است.
وی خاطر نشان کرد: در شهرستان ابهر نیز 19 پروژه در زمینه‌های مختلف کلنگ‌زنی می‌شود.
فرماندار ابهر میزان اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های شهرستان ابهر که در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، را 12 میلیارد و 342 میلیون تومان اعلام کرد.
وی دیدار با خانواده شهدا و دیدار با امام جمعه این شهرستان را از برنامه‌های شهرستان ابهر در هفته دولت عنوان کرد و ادامه داد: تجلیل از کارمندان نمونه نیز از دیگر برنامه‌های شهرستان ابهر در هفته دولت است.
یوسفی با اشاره به طرح‌های نیمه تمام و طرح‌هایی که هفت تا هشت درصد از کل کار به منظور تکمیل آن باقی‌مانده است، از استاندار خواست اقدامات و دستورات لازم را در زمینه تکمیل این پروژه‌ها به مسئولان طرح دهد.
همچنین در ادامه این جلسه فرماندار ایجرود نیز با اشاره به برنامه‌های این شهرستان در هفته دولت ادامه داد: به مناسبت هفته دولت 31 پروژه در شهرستان ایجرود افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
باقر اکبرپور با اشاره به اقدامات دولت در طول خدمت افزود: در راستای اطلاع‌رسانی عملکرد دولت  ویژه‌نامه با عنوان کارنامه دولت در روستاهای این شهرستان توزیع می‌شود که از برنامه‌های ویژه هفته دولت خواهد بود.
وی از برگزاری نمایشگاه ارائه عملکرد دولت در طول سال در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: این طرح نیز در راستای ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه‌های دولت در طول سال در شهرستان برگزار می‌شود.
وی دیدار با امام جمعه شهرستان و برگزاری مراسم یادواره شهدا را از برنامه‌های این شهرستان در هفته دولت نام برد و افزود: حضور مسئولان شهرستانی در مساجد به منظور رسیدگی به مشکلات نیز از دیگر اقداماتی است که در طول هفته دولت در این شهرستان انجام می‌شود.
فرماندار ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود شرکت در راهپیمایی روز قدس را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان این شهرستان در طول هفته دولت عنوان کرد و ادامه داد: تقارن این روز با هفته دولت موجب حضور پرشور و پررنگ مسئولان و کارکنان ادارات و دستگاه‌های مختلف در این راهپیمایی می‌شود.
همچنین در ادامه این جلسه فرماندار طارم نیز در سخنرانی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت در شهرستان طارم 18 پروژه و طرح افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.
غلامحسین رجبی خاطر نشان کرد: به منظور آشنایی بیشتر مردم این شهرستان با اقدامات دولت نمایشگاه خدمات دولت در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: دیدار با امام جمعه شهرستان و حضور مسئولان اداری در مساجد از برنامه‌هایی است که در طول هفته دولت در شهرستان طارم انجام می‌شود.
فرماندار طارم برگزاری برنامه‌های ورزشی برای کارکنان دولت و جشنواره شهید رجایی را از برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد و افزود: هفته دولت فرصت مناسبی به منظور ارائه عملکرد دستگاه‌های دولتی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با عملکرد این دستگاه‌ها است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول