اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی بویین‌زهرا:

دانشجویان به سوی امور فرهنگی جذب می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا گفت: جذب دانشجویان به امور فرهنگی محوری‌ترین و شاخص‌ترین برنامه سال 91 است.

دانشجویان به سوی امور فرهنگی جذب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، رضا درزی‌مقصودی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: دانشجویان ایران اسلامی امروز با بصیرت و آگاهی همه‌جانبه در برابر هجمه‌های گسترده استکبار و حکومت‌های غربی ایستادگی کرده و از کیان و آبروی نظام مقدس جمهوری ایران پاسداری و حفاظت می‌کنند.

وی اضافه کرد: قطعا این جوشش و خروش انقلابی دانشجویان بصیر و ولایت‌مدار کشور همچنان با قدرت و شجاعت مثال‌زدنی ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم تقویت روحیه اعتقادی در جامعه و تلاش برای مقابله با تهاجم دشمنان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما تاکنون بر پایه اصول و ارزش‌های دینی استوار بوده و تا زمانی که این ارزش‌ها در جامعه و کشور حکم‌فرما باشد، جمهوری اسلامی از گزند دشمنان و مستکبران محفوظ می‌ماند.

درزی‌مقصودی حضور حداکثری مردم در صحنه‌های حمایت از نظام اسلامی را لازمه بقا و استمرار حرکت جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمنان با مشارکت مردم در عرصه‌های ملی به شدت ذلیل شده و شکست می‌خورند.

وی در ادامه با تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام پذیرفته در دانشگاه‌های آزاد و پیام نور بویین‌زهرا بیان کرد: تلاش برای جذب دانشجویان به امور فرهنگی و ساماندهی برنامه‌های صورت گرفته از جمله اقدامات محوری بسیج دانشجویی شهرستان بویین‌زهرا در سال 91 است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: برپایی حلقه‌های معرفتی و تربیتی در طول ترم تحصیلی برای دانشجویان بسیجی و آشنایی آنان با فرهنگ و ارزش‌های دینی به طور مستمر از سوی بسیج دانشجویی این شهرستان برای دانشجویان بسیجی صورت می‌گیرد.

درزی‌مقصودی با اشاره به لزوم توجه بیشتر مسئولان و متولیان فرهنگی در شهرستان بویین‌زهرا برای اجرای ویژه برنامه‌های قرآنی و مذهبی تصریح کرد: هرچه مسئولان با تلاش مضاعف‌تر به دنبال جذب و گرایش دادن نوجوانان و جوانان به سوی عرصه‌های معرفتی و تربیتی باشند به همان اندازه دشمنان در اهداف پلید خود ناکام می‌مانند.

وی با بیان فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه چاپ و نشر آثار فرهنگی و اجتماعی و لزوم تعامل بیشتر مسئولان دانشگاه عنوان کرد: ماهنامه هوای پرواز و گاهنامه‌های متعددی که در ایام ویژه سال منتشر می‌شود از جمله برنامه‌های واحد نشریات بسیج دانشجویی بویین‌زهرا است.

درزی‌مقصودی در خاتمه با قدردانی ویژه از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بویین‌زهرا تصریح کرد: با تعاملات و برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری با مشارکت دانشجویان و مسئولان، دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع‌تری از سوی بسیج دانشجویی شهرستان بویین‌زهرا در راستای تعمیق یافتن هرچه بیشتر و بهتر تفکر جوانان با آموزه‌های دینی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول