اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد:

حیثیت هر دانشگا‌ه در گرو برگزاری امتحانات سالم است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید برگزاری با صلابت امتحانات این دانشگا‌ه گفت: حیثیت هر دانشگا‌ه در گرو برگزاری امتحانات سالم است.

حیثیت هر دانشگا‌ه در گرو برگزاری امتحانات سالم است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسف‌وند در جلسه ستاد امتحانات پیام‌نور این استان اظهار کرد: مسئولان امر و اجرایی در برگزاری امتحانات این دانشگاه در سراسر استان باید نهایت تلاش خود را به کار برده تا امتحانات در نهایت صحت و درستی برگزار شود.
وی بیان داشت: امتحانات به منزله ناموس هر دانشگاه است و می‌طلبد که مسئولان در این امر تلاش ویژه داشته باشند.
یوسف‌وند گفت: تجهیز مکان و سالن‌های امتحانی به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه مسدود کننده موبایل از اولویت کاری ستاد امتحانات این استان است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فعالیت‌ها در این زمینه به خوبی برنامه‌ریزی شده و به یقین امتحانات با حفظ نظم توسط دانشجویان و همچنین تلاش همکاران در سلامتی کامل برگزار خواهد شد.
وی اذعان داشت: از طریق ارسال پیامک همه آنچه که در امتحانات لازم بوده اعم از دریافت کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه دانشجویان برای آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است.
یوسف‌وند گفت: از طریق ارسال پیام کوتاه به اساتید دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آذرماه فرصت داده شده که نمرات میان ترم خود را به ثبت رسانند.
این مسئول عالی امور دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد به سفر دولت به این استان و مصوباتی که برای ارتقا این دانشگاه در نظر گرفته شد اشاره کرد و گفت: در سفر چهارم هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد موارد مهمی برای توسعه این دانشگاه مورد موافقت قرار گرفت.
یوسف‌وند تصریح کرد: در دیدار تیم سازمان مرکزی و مسئولان استانی با معاون وزیر علوم، از سوی وی قول مساعد و همکاری همه جانبه در راستای توسعه کمی و کیفی دانشگاه پیام نور این استان داده شد.
وی اضافه کرد: در جلسه دیدار منتخبین این استان با ریاست جمهوری و هیئت همراه، از رئیس جمهور درخواست همکاری همه جانبه سازمان‌ها با دانشگاه پیام‌نور شد که رئیس جمهور در سخنانش قول مساعدت و همکاری لازم و همه جانبه سازمان‌ها و نهادها را با دانشگاه پیام نور داد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول