اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایه‌های هفتم تا دهم

ثبت‌نام امتحانات سطوح عالی حوزه آغاز شد

خبرگزاری فارس: بر اساس طرح جدید ساماندهی دروس سطح عالی حوزه، ثبت‌نام امتحانات طلاب حوزه علمیه قم از پنجم بهمن ماه به مدت یک هفته انجام می‌شود.

ثبت‌نام امتحانات سطوح عالی حوزه آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، ثبت‌نام امتحانات کتبی نیم‌سال اول سال تحصیلی 91-90 پایه‌های هفتم تا دهم حوزه علمیه قم از پنج تا 12 بهمن ماه جاری فقط از طریق سایت معاونت آموزش به آدرس http://www.howzeh-qom.com انجام خواهد شد.
تمام طلاب سطوح عالی اعم از آزاد، مراکز و مؤسسات و... لازم است برای شرکت در امتحانات نیم سال اول ثبت‌نام کنند.
بر اساس اعلام مدیریت حوزه علمیه استان قم داوطلبان باید نسبت به ثبت‌نام خود در مهلت تعیین شده اقدام کرده و در هنگام انتخاب دروس دقت کنند، زیرا عدم شرکت در امتحان به‌ منزله مردودی درس مربوطه محسوب می‌شود.
طلاب پس از ثبت‌نام چنانچه قصد انصراف یا اصلاح داشته باشند باید حداکثر تا تاریخ 20 بهمن ماه جاری به سایت مراجعه و اقدام کرده و برای شرکت در امتحانات ارائه کارت ورود به جلسه یا کارت الکترونیک معاونت آموزش الزامی است و کارت ورود به جلسه از سایت معاونت آموزش قابل دریافت است.
با توجه به تعدد مکان امتحانات طلاب حتی‌الامکان باید نزدیک‌ترین مکان را به محل سکونت خود انتخاب کرده و در انتخاب مکان امتحان دقت داشته که پس از ثبت‌نام به‌هیچ وجه امکان جا به جایی مقدور نیست.
نتیجه آزمون حداکثر 15 روز پس از برگزاری امتحانات اعلام می‌شود و اعتراض به نتیجه امتحانات، فقط از طریق سایت معاونت آموزش است بنابراین طلاب از مراجعه حضوری خودداری کنند.
طلاب برای هرگونه سئوال پیرامون طرح ساماندهی دروس سطوح عالی و امتحانات می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 7740971 داخلی 101 و 7740976 تماس بگیرند.
انتهای پیام/غ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول