اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای راهبردی مشاوران جوان رئیس‌جمهور خبر داد

تشکیل شورای اداری جوانان در شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: دبیر شورای راهبردی سازمان فراگیر مشاوران جوان نهاد ریاست‌جمهوری از تشکیل شورای اداری جوانان در سال جاری در استان‌ها خبر داد.

تشکیل شورای اداری جوانان در شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابوالفضل مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل سازمان فراگیر مشاوران جوان در استان‌ها اظهار کرد: مشاوران جوان در کنار مدیران قرار می‌گیرند و از تجربه مدیران مهارت‌آموزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه کسب مرتبه علمی را می‌توان در دانشگاه گذراند، افزود: کسب مهارت‌های تجربی جوانان در حوزه مشاوران جوان انجام می‌شود.

مجیدی، بخشی از مکانیزم انتخاب مشاوران را در اختیار مدیران دانست و تصریح کرد: نگاه ما به مشاوران جوان سیاسی نیست و به فعالیت‌ها توجه می‌شود.

دبیر شورای راهبردی سازمان فراگیر مشاوران رئیس‌جمهور بر تعهد و توانمندی جوانان ایرانی تاکید کرد و گفت: سال گذشته همایش مشاوران جوان با حضور چهار هزار و 500 نفر از استان‌های مختلف با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.

وی پیگیری برنامه‌های سال گذشته شورای راهبردی سازمان فراگیر مشاوران جوان را در دستور کار این سازمان عنوان و بیان کرد: امسال کارگروه‌های متناظر شورای توسعه برنامه‌ریزی در استان‌ها تشکیل می‌شود.

مجیدی به توزیع اعتبارات استان‌ها از طریق شورای توسعه برنامه‌ریزی اشاره کرد و یادآور شد: افراد جوان توانمند، اعضای حقیقی مدعو در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان‌ها هستند.

دبیر شورای راهبردی سازمان فراگیر مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری، جوان را منشا چابکی، تحول‌خواهی و ایده‌های جدید نامید و اذعان کرد: مشاوران جوان در اداره‌ها امور اجرایی انجام نمی‌دهند و به مدیران در کارها کمک می‌کنند.

وی، نگاه جوان را امیدوارانه توصیف کرد و افزود: جوانان نگاه امیدوارانه را به بدنه اجرایی کشور منتقل می‌کنند.

مجیدی از تشکیل شورای اداری جوانان در شهرستان‌ها در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: دیدگاه‌های جوانان به صورت نظام‌مند از طریق این شورا به مدیران منتقل می‌شود.

دبیر شورای راهبردی سازمان فراگیر مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه کارگروه‌های ملی در کنار کارگروه‌های مشاوران استانی تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: جوانان موتور محرک تولید ملی هستند.

وی تکلیف جوانان در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را ویژه دانست و اظهار کرد: عملی شدن شعار امسال رویکرد مشاوران جوان است.

مجیدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در سطح ملی مشاوران جوان را رصد و ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: مشاوران جوان ذخیره‌ای برای مدیریت آینده جامعه است.

دبیر شورای راهبردی سازمان فراگیر مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری، ارائه طرح‌های مختلف در شش ماه نخست سال جاری را از تکالیف مشاوران جوان برای برطرف شدن مشکلات استانی، منطقه‌ای و ملی برشمرد.

وی اظهار داشت: نحوه اجرای طرح تحول اقتصادی و توسعه کشاورزی از طرف رئیس جمهور به عهده مشاوران جوان گذاشته شده است.

مجیدی نگاه مشاوران جوان به مسائل را کیفی خواند و گفت: سال گذشته تعداد هشت هزار نفر در کشور شناسایی شدند و اکنون عضو مشاوران جوان هستند.

وی آموزش و ارائه فکر و ایده را از راهبردهای مشاوران جوان در استان‌ها عنوان کرد و بیان داشت: برطرف شدن مشکل بیکاری باید به طرف بخش خصوصی هدایت شود.

دبیر شورای راهبردی مشاوران جوان رئیس‌جمهور  گیلان را جزو سه استان برتر در حوزه مشاوران جوان نامید و اذعان کرد: حمایت‌های استاندار گیلان موجب شده تا شبکه مشاوران جوان در این استان تقویت شود.

انتهای پیام/ل10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول