اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر ایمنی شرکت برق خراسان‌رضوی:

ریشه اصلی تمام حوادث در نداشتن برنامه‌ریزی مناسب است

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق خراسان‌رضوی گفت: ریشه اصلی تمام حوادث در نبود برنامه‌ریزی مناسب و فراهم نبودن مقدمات کار و نیز مشخص نبودن شرایط کاری است.

ریشه اصلی تمام حوادث در نداشتن برنامه‌ریزی مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حمید سروش‌مهر امروز در همایش یک روزه منطقه‌ای، علمی تخصصی ایمنی شرکت توزیع برق خراسان‌رضوی که با حضور کارشناسان و پیمانکاران برق شهرستان‌های گناباد، بجستان و مه‌‌ولات در سالن چمران دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد، اظهار داشت: شرکت برق استان در تلاش است تا از جان انسان‌ها که گرانمایه‌ترین موهبت الهی است حمایت کند و کارکنان این شرکت یکی از بهترین حافظان در این زمینه هستند.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق خراسان‌رضوی افزود: ریشه اصلی تمام حوادث در نبود برنامه‌ریزی مناسب و فراهم نبودن مقدمات کار است.

سروش‌مهر افزود: در این راستا می‌توان با تدابیر اندیشیده شده و سیاست‌های تشویق و تنبیه و نیز تقویت دفتر ایمنی این حوادث را کاهش داد.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق خراسان‌رضوی گفت: در سال گذشته در سطح استان 8 مورد حادثه رخ داده که یک مورد آن سبب فوت یکی از همکاران شد.

سروش‌مهر تصریح کرد: استفاده نکردن از لوازم ایمنی در محل کار، سرعت غیرمطمئن در زمان رانندگی، نبود توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله عوامل بروز حوادث در هنگام کار است.

وی اظهار داشت: انجام کار بدون مجوز کتبی شاخص‌ترین علت بروز حوادث مربوط به پیمانکاران است که نباید سرپرستان زیردستان خود را وادار به انجام کار کنند.

سروش‌مهر گفت: ریشه اصلی تمام حوادث به 2 بخش نبود برنامه‌ریزی مناسب برای انجام کار و تقسیم کار، دسته‌بندی می‌شود.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع برق خراسان‌رضوی اظهار داشت: در بحث تفهیم کار، توجه به نیروی کار و آموزش و توسعه فرهنگ ایمنی امر مهم و انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه تمرکز شرط اساسی کار است، تصریح کرد: از موارد ایمنی لازم در حین کار، کنترل مجوز کار و نام افراد مجاز به کار و شناسایی لیست خطرات کار است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول