اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آموزش و پرورش هرمزگان صورت گرفت

اعزام گروه مشاوران جوان به جشنواره بین‌المللی خلیج فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از حضور گروه 25 نفره مشاوران جوان آموزش و پرورش در جشنواره ملی خلیج فارس خبر داد.

اعزام گروه مشاوران جوان به جشنواره بین‌المللی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس بهترین ظرفیت در راستای تبیین اهداف فرهنگی است و بستر مناسبی برای رقابت‌های فرهنگی هنری به شمار می‌رود.

این مسئول تصریح کرد: در سایه تلاش چشم‌گیر دست‌اندرکاران، این جشنواره هر سال از محتوا و غنای بیش‌تری برخوردار است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی ایفا کند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با توجه به ظرفیت‌های شهرستان ابوموسی در میزبانی این دوره از جشنواره خلیج فارس، زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این منطقه از کشورمان به خوبی مهیاست و می‌تواند به عنوان پایگاه فرهنگ و هنر کشور نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه محور فعالیت‌های آموزشی فرهنگی در آموزش و پرورش این شهرستان، مجموعه‌ای پویا و فعال را ایجاد کرده که ماحصل آن نشاط دانش‌آموزان و بالندگی امر تعلیم و تربیت در این خطه از میهن اسلامی است.

آخوندی با اشاره به سیاست‌های تحول‌گرای آموزش و پرورش، از جشنواره خلیج فارس به عنوان بستر مناسبی برای تعمیق بخشی به فعالیت‌های فرهنگی هنری آموزش و پرورش یاد و اظهار امیدواری کرد: نظیر چنین برنامه‌هایی در این شهرستان مستعد ادامه داشته باشد چرا که به جرات می‌توان گفت ابوموسی می‌تواند قطب توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول