اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه زنجان:

نخستین پرواز حج 29 اردیبهشت از زنجان صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه زنجان گفت: نخستین پرواز حج عمره 29 اردیبهشت از فرودگاه زنجان انجام می‌شود.

نخستین پرواز حج 29 اردیبهشت از زنجان صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید شجاعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقدامات مناسبی که از سوی مسئولان اجرایی صورت گرفته فرودگاهی که قرار بود به یک مکان متروکه تبدیل شود، امروز پروازهای حج عمره از آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پروازهای داخلی از فرودگاه زنجان انجام می‌گرفت، افزود: ظرفیت فرودگاه در بحث پروازهای داخلی 50 نفر است.

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه با راه‌اندازی پروازهای حج عمره باید از ظرفیت 50 نفری فرودگاه برای بیش از 240 نفر استفاده کرد، اضافه کرد: ایجاد فضای مناسب برای انجام پروازهای خارج دارای مشکلاتی است که باید اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نخستین پرواز حج عمره از فرودگاه زنجان روز 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام می‌شود، اضافه کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در حدود 240 زائر در نخستین پرواز به حج عمره اعزام می‌شوند.

شجاعی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای انجام پروازها از فرودگاه زنجان افزود: باید کمبودهای لازم در زمینه فضا جبران شود.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول