اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

راه فرودگاه زنجان افتتاح میشود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس راه زنجان ـ فرودگاه افتتاح می‌شود.

راه فرودگاه زنجان افتتاح میشود
محمدرضا براتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هزینه احداث این پروژه 102 میلیارد ریال بود که همه آن تامین شده است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان زنجان محل تامین این اعتبار را از محل اعتبارات استانی عنوان کرد.
وی همچنین از افتتاح راه فرعی تهم ـ چورزق همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: همه اعتبار مورد نیاز این طرح تامین شده است.
براتی با اشاره به اینکه 245 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز این پروژه بوده است، ادامه داد: این میزان 155 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 90 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
وی از افتتاح آب خام و آب موقت شرب شهر تازه تاسیس ارمغان‌خانه خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال انجام می‌شود.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس کانون بسیج جامعه پزشکی زنجان نیز افتتاح خواهد شد.
وی به افتتاح ایستگاه پمپاژ 2 غربی زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه با اعتباری بالغ 14 میلیارد ریال انجام می‌شود که 10 میلیارد ریال آن تامین اعتبار شده است.
براتی از افتتاح یک پل فلزی عابر پیاده در هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد و افزود: برای احداث این پل یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.
وی از کلنگ زنی راه‌های روستایی قره بوته ـ گوگ تپه، بازگشایی مسیر راه روستایی کلاسر، قره حصارلو ـ جزیمق، بهسازی روستای وا لارود، زیر سازی و ابنیه راه روستای یشیخ جابر و زیر سازی و ابنیه راه روستایی جوره کندی خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 900 میلیون ریال انجام می‌شود که همه آنها تامین اعتبار شده است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان زنجان به دیگر پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: افتتاح یک باب نمازخانه، افتتاح بوستان آموزش ترافیک کودکان، افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه زنجان، افتتاح خانه بهداشت روستای بوغداکندی، افتتاح نمازخانه کار و دانش امام علی (ع) و افتتاح یک دستگاه تابلوی پیام متغیر vms از دیگر پروژه‌های قابل در هفته دفاع مقدس در شهرستان زنجان است.
وی از افتتاح دو شرکت شمش روی میهن و زیبا نور زنگان خبر داد و گفت: این شرکت‌ها نیز در هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان افتتاح خواهند شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول