اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد

انجام تمهیدات لازم برای انجام پروازهای حج از فرودگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: تمهیدات لازم برای انجام پروازهای حج از فرودگاه زنجان اندیشیده شده است.

انجام تمهیدات لازم برای انجام پروازهای حج از فرودگاه زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی پروازهای فرودگاه زنجان اظهار کرد: انجام پروازهای خارجی از فرودگاه زنجان یک آرزوی دیرینه برای هر شهروند زنجانی بود که خوشبختانه این امر محقق شده است.

وی خاطر نشان کرد: انجام پروازهای خارجی از فرودگاه هر استان و شهر، اعتباری برای آن استان محسوب می‌شود که خوشبختانه این امر در استان زنجان صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از فرودگاه زنجان در زمینه آماده‌سازی فضای فرودگاه برای شکل‌گیری پروازها افزود: در بحث محور اتوبان، آماده‌سازی فضای داخلی فرودگاه و همچنین آماده‌سازی فضای پارکینگ اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی احداث سرویس‌های بهداشتی جدید در محوطه فرودگاه را نیز از اقدامات انجام شده در فرودگاه زنجان عنوان کرد و افزود: بهره‌برداری از نمازخانه و بوفه این مکان نیز در زمان مقتضی انجام می‌شود.

کریمی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای خروج مسافران به باند فرودگاه و همچنین بحث حضور گمرک و بانک در فرودگاه را نیز از دیگر برنامه‌ریزی‌های لازم عنوان کرد و افزود: برای حضور نمایندگان حج و زیارت و علوم‌ پزشکی نیز برنامه‌ریزی شده است.

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اقدامات راه و شهرسازی استان زنجان در زمینه آماده‌سازی فرودگاه اظهار کرد: بحث نصب پایه‌های تابلو در فرودگاه زنجان انجام شده است.

حافظ باباپور با اشاره به اینکه تا انجام پروازهای حج بحث علائم در فرودگاه زنجان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: مشکلی که در زمینه انجام پروازها در فرودگاه زنجان وجود دارد، بحث مطالبات پیمانکار است که در صورت تامین اعتبار در زمینه پرداخت این مطالبات اقدامات در بحث تجهیز فرودگاه سریع‌تر انجام می‌شود.

در ادامه این جلسه معاون فرمانده انتظامی استان نیز به تشریح فعالیت‌های این نیرو پرداخت و گفت: فضای فرودگاه زنجان فضایی که است برای پروازهای داخلی آماده‌سازی شده است و انجام پروازهای خارجی از این فرودگاه نیازمند تمهیدات و همکاری دستگاه‌های اجرایی است و باید همه دستگاه‌ها همکاری لازم را با فرماندهی انتظامی در این بخش داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول