اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت اعزام زائران استان­های همجوار از فرودگاه زنجان

روزی یک پرواز عمره از فرودگاه زنجان صورت می­گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: در صورت اعزام زائران استان­های همجوار از فرودگاه زنجان روزی یک پرواز حج عمره از فرودگاه زنجان در زمان مقتضی صورت می­گیرد.

روزی یک پرواز عمره از فرودگاه زنجان صورت می­گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدی احمدیان شامگاه شنبه در جلسه بررسی مسائل فرودگاه زنجان اظهار داشت: در حال حاضر اعزام زائران به حج عمره و تمتع از از فرودگاه زنجان صورت نمی‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر با همکاری شرکت هواپیمایی کشور و ماهان اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه و افزایش پروازها از فرودگاه زنجان صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری­های استان زنجان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک پروازهای عتبات عالیات و حج عمره از فرودگاه زنجان صورت می­گیرد، ادامه داد: برای تجهیز فرودگاه در زمینه پروازهای عتبات عالیات و حج عمره 500 میلیون تومان هزینه شده است.
وی سالن ترانزیت در حال ساخت فرودگاه زنجان را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه تجهیز فرودگاه عنوان کرد و افزود: تجهیز فرودگاه موجب استقبال مسافران و همچنین ایمنی بیشتر می­شود.
احمدیان با اشاره به اینکه فرودگاه زنجان ظرفیت پذیرش زائران عمره را از استان­های هم­جوار نیز دارد، اضافه کرد: در صورتی که زائران حج عمره استان­های هم­جوار نیز از فرودگاه زنجان اعزام شوند، روزی یک پرواز از این فرودگاه به مقصد عربستان انجام می­شود.
وی همچنین با اشاره به انجام پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه زنجان یادآور شد: این امر نیز موجب راحتی و سهولت رفت و آمد زائران زنجانی می­شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری­های استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرایط لازم به منظور اعزام زائران ادارات مختلف از فرودگاه زنجان وجود دارد، افزود: همه ادارات برای اعزام کارکنان خود می­توانند اقدام به عقد قرارداد با مسئولان فرودگاه کنند.
وی همچنین از ایجاد شرایط لازم برای سفرهای تفریحی از فرودگاه زنجان خبر داد و گفت: این امر نیز یکی از اموری است که با هماهنگی مسئولان ذی­ربط در این زمینه به دست آمده است.
همچنین در ادامه این جلسه مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه تجهیز فرودگاه زنجان یادآور شد: با همکاری مسئولان ذی­ربط در این زمینه تلاش شده تجهیزات خریداری شده از بهترین و ایمن‌ترین نوع تجهیزات باشد، تا در طول سفر مشکلی برای زائران پیش نیاید.
شجاعی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط برای انجام پروازها به صورت کامل فراهم شده است، ادامه داد: به جز شرایط جوی که پیش­بینی نشده است، همه شرایط برای پرواز در هر زمان فراهم شده است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول