اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تجارت خبر داد:

جابه‌جایی 100 تن بار از فرودگاه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به راه‌اندازی پروازهای خارجی فرودگاه زنجان، گفت: توانایی جابه‌جایی 100 تن بار در هفته توسط این پروازها وجود دارد.

جابه‌جایی 100 تن بار از فرودگاه زنجان
ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت:‌ پنج محور اصلی نهضت کاهش قیمت تمام شده در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه بهبود فضای کسب و کار یکی از محورهای اساسی این نهضت محسوب می‌شود، بیان کرد: در این زمینه کاهش بوروکراسی، دسترسی آسان به اطلاعات، کاهش مراجعات به مرکز و سایر اقدامات در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان صورت می‌گیرد.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اصلاح فرایند‌های تولید از عمده‌ترین اقدامات در راستای اهداف نهضت کاهش قیمت تمام شده است،‌ ادامه داد:‌ در این زمینه سازمان صنعت، معدن و تجارت توجه ویژه‌ای را نشان داده است.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین بخش محور اصلاح فرایند‌های تولید کاهش مصرف انرژی و استفاده از ظرفیت خالی ماشین آلات تولیدی موجود محسوب می‌شود.
فغفوری با تاکید بر اینکه اصلاح فرایند‌های حمل‌ونقل (زمینی، هوایی، دریایی) یکی دیگر از محورهای مورد نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان است، اضافه کرد: اجرای این محور در قیمت محصولات ایرانی تاثیرگذار است.
وی با اشاره به راه‌اندازی غریب‌الوقوع پروازهای خارجی فرودگاه زنجان، افزود: توانایی جابه‌جایی 100 تن بار در هفته توسط این پروازها وجود دارد.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فرایند اصلاح توزیع یکی دیگر از محورهای مورد نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان محسوب می‌شود، ادامه داد: وجود واسطه‌های متعدد که زمان دسترسی خریداران به محصول را افزایش داده و در نتیجه موجب افزایش قیمت‌ها می‌شوند،‌ سیستم توزیع را نامناسب کرده است.
وی با اشاره به اینکه اصلاح فرایند‌های صادراتی نیز به عنوان محور پنجم در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد، خاطرنشان کرد: تجهیز گمرک، تسهیل امور گمرکی و ترغیب واحد‌های تولیدی استان زنجان به صادرات از طریق گمرک زنجان از جمله اهداف این محور محسوب می‌شود.
فغفوری با تاکید بر بستر سازی مناسب  در راستای حل محدودیت تخصیص زمین صنعتی تصریح کرد: با فراهم شدن زمین‌های مورد نظر استان زنجان در جذب سرمایه مشکلی ندارد و با استقبال خوبی برخوردار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول