اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می­گیرد

انجام پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر نخستین پرواز به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه زنجان انجام می­شود.

انجام پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد فیضی شامگاه شنبه در جلسه بررسی مسائل فرودگاه زنجان اظهار داشت: در حال حاضر با تلاش صورت گرفته از سوی مسئولان زنجانی شرایط مناسبی در فرودگاه زنجان فراهم شده است.
وی با اشاره به برخی از تجهیزات تهیه شده به منظور انجام پروازهای مختلف از فرودگاه زنجان یادآور شد: این امر حاصل تلاش و همکاری مسئولان ذی­ربط در این زمینه است.
مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به برنامه­ریزی­های صورت گرفته توسط مسئولان زنجانی در زمینه اعزام نخستین گروه زائران عمره از فرودگاه زنجان اضافه کرد: در مرحله نخست لیست زائران تکمیل شده و با کشور مقصد در زمینه تعداد و نحوه ورود زائران عقد قرارداد شده بود.
وی اذعان داشت: در حال حاضر نیز با تلاش مسئولان مرحله دوم اعزام زائران عمره که در اردیبهشت سال آینده است، از فرودگاه زنجان انجام می­شود.
فیضی تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت مورد نظر مسئولان فرودگاه و حج و زیارت این است که زائران عتبات و عالیات و زائران حج مشکلی از نظر ایمنی و راحتی سفر نداشته باشند.
وی همچنین از آمادگی حج و زیارت برای عقد قرارداد با ارگان­های مختلف خبر داد و گفت: این دستگاه­ها می­توانند برای سهولت بیشتر در رفت و آمد زائران خود اقدام به عقد قرارداد با حج و زیارت استان کنند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول