اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان خبر داد:

زنجانی‌ها از فرودگاه زنجان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه به زودی پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه زنجان آغاز می‌شود، گفت: از این پس زنجانی‌ها از فرودگاه زنجان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

زنجانی‌ها از فرودگاه زنجان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند
 محمد مهدی احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پروازهای عتبات عالیات طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی از فرودگاه زنجان انجام می‌شود.
 وی با بیان اینکه توافقات کلی برای پروازهای مستقیم از فرودگاه زنجان به عتبات عالیات صورت گرفته است، افزود: برخی فعالیت‌های اداری این توافق در حال انجام است که در صورت اتمام این فعالیت‌ها پروازهای مستقیم زنجان، عتبات عالیات انجام می‌شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان بیان داشت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده، توافقات صورت گرفته و برگزاری جلسات مختلف با فرودگاه زنجان و شرکت هواپیمایی ماهان برنامه پروازهای عتبات عالیات مشخص شده است.
وی گفت: پروسه نامه‌نگاری این توافقات در حال انجام است و تنها برنامه حج تمتع موجب تاخیر در اجرای این برنامه در استان شده است.
 احمدیان با بیان اینکه از دو سال گذشته فرودگاه زنجان فعال است و پروازهای مختلفی از این فرودگاه انجام شده است، ادامه داد: ضروری است از ظرفیت‌های فرودگاه زنجان در بخش‌های مختلف استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه هنوز بهره‌برداری لازم از فضاهای خالی فرودگاه زنجان صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: پروازهای غیر برنامه‌ای و مقطعی در دستور کار قرار دارد.
 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری زنجان خاصیت پروازهای فرودگاه زنجان انعطاف‌پذیری این پروازها عنوان کرد و افزود: این پروازها در زمان‌های مختلف اجرایی می‌شود.
وی از مذاکرات مطلوب در زمینه ارسال و دریافت بار از طریق فردوگاه زنجان خبر داد و یادآور شد: باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.
احمدیان اظهار داشت: با محوریت سازمان همیاری شهرداری‌ها و فرودگاه زنجان برنامه بارگیری از طریق فرودگاه زنجان پیگیری می‌شود و توافق قطعی در این زمینه صورت گرفته است.
 وی با بیان اینکه خروج از بن بست ارتباط هوایی با فعال شدن فرودگاه زنجان تحقق یافته است، افزود: باید در این زمینه فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد که اضافه شدن مقاصد هوایی به این امر کمک شایانی می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول