اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس فرودگاه‌های کشور متولی امنیت فرودگاه جیرفت شد

خبرگزاری فارس: پلیس فرودگاه‌های کشور متولی امنیت فرودگاه شهرستان جیرفت شد.

پلیس فرودگاه‌های کشور متولی امنیت فرودگاه جیرفت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، امروز شهرستان جیرفت میزبان جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور و مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان بود تا دیگر مسئولیت امنیت فرودگاه جیرفت از دوش فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت برداشته شود و به پلیس فرودگاه‌های کشور که رسالتی تخصصی در این زمینه دارد واگذار شود.

هرچند این مراسم بدون دعوت از خبرنگاران نشریات و خبرگزاری‌ها انجام شد اما به هر حال خبری خوشی را در راستای به سرانجام رساندن هرچه زودتر سرنوشت فرودگاه جیرفت دربر داشت.

علیرضا مجیدی مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان در حاشیه سفر به جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در این آیین با حضور مسئولان از تابلوی ورودی پلیس فرودگاه جیرفت به صورت رسمی پرده‌برداری شد.

وی  همچنین با اشاره به آغاز عملیات تعریض باند فرودگاه این شهرستان گفت: عملیات اجرایی فرودگاه جیرفت از چند سال قبل آغاز شده و این مهم از مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان کرمان است.

مجیدی با بیان اینکه تاکنون اعتبارات خوبی از سوی شرکت فرودگاه‌ها برای اجرای این طرح اختصاص یافته است، افزود: بر این اساس طول باند از 2 هزار و 200 متر به 3 هزار و 400 متر افزایش می‌یابد و همچنین عرض آن از 30 متر به 45 متر که با شانه آسفالته به 60 متر می‌رسد، افزایش می‌یابد.

وی بیان داشت: با بهره‌برداری از این طرح هواپیماهای پهن پیکر مسافری و باری قادر به نشستن در این باند هستند.

وی عنوان کرد: امروز در حاشیه افتتاح پلیس فرودگاه جیرفت، مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان نیز از روند تعریض باند فرودگاه جیرفت بازدید کرد که تاکنون یک هزار و 200 متر خاک‌ریزی انجام شده بود.

مجیدی افزود: در این بازدید دستورهای لازم برای افزایش یک لایه خاکی دیگر در راستای تعریض باند فرودگاه جیرفت صادر شد تا از 10 روز دیگر آسفالت آن نیز انجام و کار وارد فاز نهایی شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان امروز از بخش‌های مختلف طرح توسعه فرودگاه شهرستان جیرفت بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و روند اجرای کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول