اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال آینده تحصیلی

پذیرش حوزه علمیه خراسان بر مبنای نظام جدید آموزشی است

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان گفت: نظام آموزشی خواهران این حوزه پس از تصویب شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان، از سال آینده تحصیلی همانند دوره‌های تحصیلی برادران در این حوزه اجرا می‌شود.

پذیرش حوزه علمیه خراسان بر مبنای نظام جدید آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین اکبر فرجام، اظهار داشت: محتوا و نظام آموزشی ورودی‌های امسال خواهران در حوزه علمیه خراسان، همانند نظام آموزشی برادران اجرا و دوره پنج ساله سطح دو به دوره هشت ساله سطح دو، تبدیل می‌شود.

مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: این تغییر در نظام آموزشی به درخواست و پافشاری برخی از مدیران مدارس خواهران بوده که پس از تصویب شورای برنامه‌ریزی این طرح از سال آینده تحصیلی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در حوزه علمیه خراسان تا مقطع سطح دو، دوره 5 ساله تحصیلی برای خواهران داشت، افزود: از سال آینده تحصیلی این حوزه، این دوره 8 ساله خواهد شد و محتوای آموزشی سطح 1 و 2 همانند برادران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول