اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی

ساختمان نمایندگی فرهنگی تبلیغی زیرکوه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی ساختمان نمایندگی فرهنگی تبلیغی زیرکوه با حضور معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولان استانی افتتاح شد.

ساختمان نمایندگی فرهنگی تبلیغی زیرکوه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول نمایندگی فرهنگی تبلیغی زیرکوه ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: در منطقه زیرکوه تعداد 55 هیئت مذهبی فعال شناسایی و ثبت شده است.

حجت‌الاسلام احمد علیپور از تشکیل شورای هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: کوچک‌ترین آسیبی در بین هیئت‌های مذهبی وجود ندارد.

وی از فعالیت هشت کانون فرهنگی تبلیغی، 14 خانه قرآن و یک موسسه قرآنی، کانون مداحان و شعرای بخش و شناسایی تعداد 120 مداح و پرونده‌دار کردن و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مداحان در زیرکوه خبر داد.

مسئول نمایندگی فرهنگی تبلیغی زیرکوه افزود: در بحث فرق و مذاهب نیز به برکت امام جمعه زیرکوه موفقیت‌های چشمگیری داشتیم که در سال گذشته سه گردهمایی مشترک با علمای اهل سنت برگزار شده است.

علیپور به بیان روند اجرایی پروژه ساختمان نمایندگی اشاره و خواستار مساعدت در راستای حصارکشی آن شد.

*مردم منطقه زیرکوه به روحانیون اقبال دارند

امام جمعه زیرکوه نیز در این جلسه ضمن بیان مطالبی در مورد امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: آنچه بیش از همه مسئولان را در این منطقه دلگرم می‌کند اقبال و توجه مردم منطقه به وجود روحانی است که جای شکر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا رجایی از زحمات مسئول نمایندگی و همکاران در بحث فعالیت‌های فرهنگی تشکر کرد.

*مسئولان باید به نظام و مردم خدمت کنند

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی نیز با بیان اینکه ائمه (ع) ترجمان وحی، تفسیر قرآن و وسیله هدایت هستند، اظهار داشت: کسی که در مسیر هدایت قرار می‌گیرد شکر می‌کند و اگر شکر نعمت‌ها را به جا نیاورد خداوند این نعمت‌ها را از او می‌گیرد.

حجت‌الاسلام اسماعیل فلاح افزود: محب اهل بیت (ع) بودن، زندگی در زمان حکمفرمایی نظام اسلامی، وجود رهبری و در مسیر هدایت بودن از جمله نعمت‌های بزرگی هستند که ما باید برای داشتن آنها خداوند متعال را شکر کنیم.

وی در پایان خواستار خدمت مسئولان به نظام و مردمی که انقلاب کرده و پای سختی‌ها ایستاده‌اند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی نیز در ادامه مراسم به بیان فعالیت‌های انجام گرفته از ابتدای ساخت ساختمان نمایندگی پرداخت و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 196 میلیون تومان از سال 86 آغاز شده که امروز به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام کاظم لطفیان ضمن تشکر از مسئول نمایندگی و همکاران در راستای برگزاری با شکوه مراسمات فرهنگی مذهبی به ویژه عاشورایی برگزار کردن فاطمیه تشکر و در زمینه جذب اعتبار برای حصارکشی ساختمان قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول