اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد

برگزاری آزمون پایانی "نسیم حیات 19" در دامغان

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری آزمون پایانی دوره تفسیر "نسیم حیات 19" در شهرستان دامغان خبر داد.

برگزاری آزمون پایانی "نسیم حیات 19" در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، فاطمه عوض‏آبادیان پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این دوره گفت: طرح نسیم حیات یکی از طرح‏های قرآنی سازمان دارالقرآن‌الکریم است که از ابتدای بهمن‌ماه سال 90 در مهدیه و مسجد صاحب‏الزمان(عج) دامغان بعد از نماز مغرب و عشاء توسط حجت‏الاسلام احمد فؤادیان آغاز شد.

کارشناس قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در این جلسه، نزدیک به 50 نفر به صورت آزاد شرکت کردند و درس‏های تفسیر را از محضر این استاد فرا گرفتند.

عوض‏آبادیان اظهار داشت: سؤالات مسابقه با هماهنگی مؤسسه "حبل‏المتین" طراحی شد و از شرکت کنندگان که نزدیک به 30 نفر از خواهران بودند، آزمون پایانی گرفته شد.

کارشناس قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: به قبول‏ شدگان در این دوره، مدرک معتبر استانی تفسیر جزء 19 و به سه نفر برتر نیز جوایزی اهدا می‏شود.

به گزارش فارس، هم‌چنین حلقه صالحین حافظان قرآن بسیج عاشورای شاهرود افتتاح شد.

فرمانده بسیج عاشورای شاهرود در این‌باره گفت: با توجه به علاقه نوجوانان و جوانان و حضور حافظان قرآن کریم در پایگاه، این گروه تربیتی با حضور 25 نفر از بسیجیان حافظ قرآن کریم تشکیل شده است.

حجت‏الله بابامحمدی هدف از تشکیل این حلقه تخصصی را ترویج فرهنگ حفظ و درک مفاهیم قرآن کریم و اهمیت دادن به قرآن عنوان کرد و گفت: مسئول این حلقه، "محمد معلمی" از حافظان برتر شهرستان بوده و این گروه با همکاری وی به صورت تخصصی در موضوع حفظ قرآن فعالیت خواهد کرد و تلاش ما این است که اعضای حلقه‏های دیگر نیز ترغیب به حفظ قرآن شوند.

بابامحمدی افزود: این حلقه در هفته دو شب در محل پایگاه تشکیل می‏شود و در کنار مباحث جاری حلقه‏های صالحین، اعضای آن به صورت خاص در موضوع حفظ قرآن فعالیت انجام می‏دهند.

بسیج عاشورا با تشکیل هشت حلقه صالحین یکی از پایگاه‏های فعال در طرح صالحین شاهرود است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول