اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

14 چهره برتر قرآنی لرستان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: 14 چهره برتر قرآنی استان لرستان طی آیینی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مؤسسه قرآنی مصباح‌النجاة خرم‌آباد معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

14 چهره برتر قرآنی لرستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان صبح امروز طی سخنانی تجلیل از چهره‌های برتر قرآنی را افتخاری ماندگار در تاریخ استان لرستان عنوان کرد و گفت: اdن اداره‌کل برنامه تجلیل از چهره‌های ماندگار استان با هدف معرفی این افراد به جامعه را در دستور کار قرار داده است.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان افزود: در شرایطی که قرآن به کانون توجهات جهانی تبدیل شده باید در توسعه نهضت قرآنی به رتبه‌ای برسیم که آموزه‌های قرآن در تمام ابعاد زندگی کاربردی شود.

وی بیان داشت: استان لرستان نه تنها در زمینه تاریخ و فرهنگ دارای آثار ارزشمند بسیاری است، بلکه در زمینه علوم قرآنی نیز جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد که باید این ظرفیت‌ها معرفی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سال جدید خبر داد و گفت: در این همایش که با استقبال موسسات قرآنی، دانشجویان، اساتید و مسئولان استان لرستان قرار گرفت از 14 چهره برتر قرآنی لرستان با هدایایی تجلیل شد.

ناصر شمس‌بخش، سیدمحمدرضا موسوی، سیده‌طاهره موسوی، علی جوانمرد، قدرت‌الله باقری‌‌قلعه‌نویی، اکرم یاراحمدی، دارا شکری‌ یوسفیان، علی‌احمد امیرسرداری، فاطمه چراغی، فرج‌الله امرایی، کبری روشنی، مهرداد ندری، علی ‌فتح‌الgهی و مینا هاشمی 14 چهره برتر قرآنی لرستان در این همایش معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم لوح تقدیر و هدایای چهره‌های برتر قرآنی استان لرستان به دست آیت‌الله عباسعلی صادقی امام جمعه موقت خرم‌آباد به برگزیدگان اهدا شد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول