اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

روز زن تنها یک عنوان نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: روز زن تنها یک عنوان نیست زیرا اگر با دید صحیح و عمیق به این روز نگاه شود، یقینا سیره و روش حضرت زهرا(س) تأثیر خود را در زندگی ما دارد.

روز زن تنها یک عنوان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان بهنام سعیدی صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز زن، زنان را مظهر عطوفت، صفا و صمیمیت در کانون گرم خانواده دانست و اظهار داشت: زیباترین شکوفه‌های درخت انسانیت و از خودگذشتگی از وجود بانوان به بار می‌نشیند.

وی تصریح کرد: حقوق خانواده در اسلام بر پایه محبت و صمیمیت پایه‌گذاری شده و زن کانون این محبت و مهرورزی در خانواده است.

سعیدی با اشاره به مقام بی‌مثال حضرت زهرا (س) بیان داشت: نامگذاری روز ولادت دختر نبی مکرم اسلام به نام روز زن، مدال افتخاری برای زنان مسلمان ایرانی است.

وی با بیان اینکه لحظه‌لحظه زندگی زهرای اطهر سرمشق است، افزود: ایشان فرزند رسول الله، همسر حضرت علی (ع) و مادر حسنین (ع ) بودند در جریانات سیاسی زمان خود نقش تأثیرگذاری داشتند.

فرماندار کرمان عنوان کرد: شهادت زهرای مرضیه در راه دفاع از حریم ولایت و امام زمانشان در برابر ظلم و جوری که به ایشان روا شده بود، اتفاق افتاد.

سعیدی ابراز داشت: روز زن را تنها با یک عنوان نباید سنجید، زیرا اگر با دید صحیح و عمیق به این روز نگاه شود، یقیناً سیره و روش حضرت زهرا (س) تاثیر خود را در زندگی ما دارد.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از زحمات بانوان شاغل در فرمانداری کرمان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول