اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ولادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت

شاخه گل صالحین برای دانشجویان

خبرگزاری فارس: خواهران بسیجی حوزه شش کوثر با حضور در دانشگاه علمی کاربردی ورامین و اهدای گل به دانشجویان هفته بزرگداشت مقام زن را گرامی داشتند.

شاخه گل صالحین برای دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز تعدادی از خواهران بسیجی طرح شجره طیبه صالحین حوزه شش کوثر با حضور در دانشگاه علمی کاربردی مرکز ورامین و اهدای شاخه گل و کارت تبریک هفته زن را گرامی داشتند.

مجری طرح شجره طیبه صالحین در این مراسم اظهار داشت: بانوان باید در تمام عرصه‌های زندگی به‌ ویژه در مسئله حجاب، حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار داده و به ایشان تاسی کنند و انتخاب دانشگاه علمی کاربردی برای اهدای گل به دلیل وضعیت بسیار مناسب حجاب در این دانشگاه است که هر انسان آزاده‌ای را به تقدیر وا می‌دارد.

فاطمه تاجیک گفت: حضرت زهرا (س) الگوی کاملی در همسرداری، تربیت فرزند، ولایتمداری، حجاب و دیگر عرصه‌ها هستند، دفاع جانانه آن حضرت از امام علی (ع) به طور موازی دفاع از ولایت و نیز دفاع همه‌جانبه از همسر را به نمایش گذاشت و اگر همین پشتیبانی و حمایت از همسر در بانوان به عنوان فرهنگ وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: البته مردان جامعه هم باید بدانند زن گل است و با آن مانند یک گل برخورد کنند، خشونت علیه زنان پذیرفتنی نیست و باید شخصیت آنان حفظ شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ورامین نیز در ادامه بیان داشت: این دانشگاه به دلیل اجرای طرح تفکیک جنسیتی از وضعیت مناسب فرهنگی برخوردار است و ضریب حفظ حجاب در این دانشگاه از اماکن علمی فرهنگی دیگر در منطقه به مراتب بالاتر است.

سید احمد احمدی، شرکت حداکثری و کسب رتبه در مسابقات فرهنگی هنری را نشانه رویکرد فرهنگی معنوی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی دانست و افزود: دانشجویان این دانشگاه همواره از مسابقات قرآن، خاطره‌نویسی و وبلاگ‌نویسی‌های مذهبی به عنوان مثال مسابقه وبلاگ خرداد استقبال فراوانی کرده‌اند.

این گزارش حاکی است، اهدای گل به دانشجویان دانشگاه شور و شوق وصف‌ناپذیری در محیط دانشگاه ایجاد کرده بود و این عمل با استقبال دانشجویان و اساتید دانشگاه مواجه شد.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول