اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی دامغان در گفت‏وگو با فارس خبر داد

اعزام 1100 نفر از دانشجویان دامغانی به اردوهای هجرت

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی شهرستان دامغان از اعزام یک هزار و 88 نفر از دانشجویان این شهرستان به اردوهای هجرت در سال جاری خبر داد.

اعزام 1100 نفر از دانشجویان دامغانی به اردوهای هجرت

سعید صالح‏زاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان به مناسبت روز بسیج سازندگی اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه‏های بسیج سازندگی، تحقق فرمان امام خامنه‏ای برای غنی‏سازی اوقات فراغت جوانان، محرومیت‏زدایی، ایجاد شور و نشاط و تحرک و پویایی بین جوانان، ترویج فرهنگ و روحیه تعاون و نوع‏دوستی، ارتقای سلامت جامعه با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و افزایش مهارت‏های فردی و گروهی است.

صالح‏زاده به بیان عمکرد سال 90 سازمان بسیج سازندگی شهرستان دامغان پرداخت و گفت: برگزاری گردهمایی و نشست‏های مختلف با مسئولان، توزیع 31 هزار بسته بهداشتی در 144 روستای فاقد خانه بهداشت و‌ فعالیت 6 هزار و 210 نفر ـ روز در بخش منابع طبیعی و کشاورزی از جمله اقدامات بسیج سازندگی دامغان است.

وی بکارگیری 8 هزار و 740 هزار نفر ـ روز دختر و پسر در قسمت به‏سازی مدارس، آموزش یک هزار و 620 نفر در فنی و حرفه‏ای و آموزش 10 هزار و 400 نفر در زمینه پیش‌گیری از اعتیاد در پایگاه‏های مقاومت را بخش دیگری از فعالیت‏های انجام شده بیان کرد.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان دامغان خدمت‏رسانی 294 نفر در مناسبت‏هایی نظیر جشن عاطفه‏ها و جشن نیکوکاری را دیگر فعالیت‏ صورت گرفته در سال 90 در دامغان ذکر کرد.

صالح‏زاده به برنامه‏های سال 91 بسیج سازندگی دامغان اشاره کرد و افزود: اعزام 15 اکیپ پزشکی، اعزام یک هزار و 88 نفر از دانشجویان به اردوهای هجرت از برنامه‏های پیش‏بینی شده است.

وی برگزاری 86 اردو در بخش‏های دانش‏آموزی، 671 اردوی روزانه مساجد و محلات و اجرای طرح بکارگیری حلقه‏های صالحین در فعالیت‏های عمرانی، ‌فرهنگی و اجتماعی را نمونه‏هایی از برنامه‏های سال 91 در دامغان برشمرد.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان دامغان بیان داشت: تمام ابزار کار در عرصه‏های سازندگی توسط بسیج سازندگی تأمین می‏شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول