اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید روشن در همایش ملی "خانواده اسلامی" در دانشگاه ملایر ـ 6

دانشجویان باید سرافرازانه راه شهید روشن‌ها را ادامه دهند / "مصطفی" فرزند خوبی بود

‌خبرگزاری فارس: پدر شهید احمدی روشن خطاب به دانشجویان گفت: ‌شما امروز به عنوان سربازان جبهه علم و دانش در کشور هستید و باید با علمتان ثابت کنید که اگر علم از دست احمدی روشن‌ها افتاد آن را بردارید و سرافرازانه راه را ادامه دهید.

دانشجویان باید سرافرازانه راه شهید روشن‌ها را ادامه دهند / "مصطفی" فرزند خوبی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رحیم احمدی‌روشن در همایش ملی خانواده اسلامی ـ دانشگاه اسلامی در دانشکده عمران و معماری دانشگاه ملایر ابراز داشت: خداوند در آیات شریفه قرآن کریم به موضوع امتحان بندگان در برابر سختی‌ها و مسائل اشاره کرده است و انسان‌ها را ‌‌به وسیله‌های مختلف مورد امتحان قرار می‌دهد و کسانی که در برابر مشکلات و امتحانات الهی صبر و استقامت داشته باشند سربلند می‌شوند.

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر امتحانات الهی بستگی به ظرفیت انسان‌ها دارد گفت: مرگ فرزند یکی از امتحانات است که خداوند امانت خود را از ما می‌گیرد و افرادی که در این صبر کنند اجری عظیم در برابر مصیبتشان از خدا می‌گیرند.

پدر شهید احمدی روشن به دوران جنگ تحمیلی و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امنیت و آزادی امروز ما حاصل خون پاک شهدا و ایثار رزمندگانی است که در برابر تحریم‌ها و تهدیدها و جنگ نابرابر دشمن پیروز شدند و ملت ایران امروز باید ادامه دهنده راهشان شد.

وی ابراز داشت: امروز جنگ نظامی تمام شده است اما دشمن همیشه در کمین است و از راه‌های مختلف کشور ما را مورد تهاجم قرار داده که یکی از این تهاجمات به شهادت رساندن دانشمندان علم و فناوری ماست و به تعبیر رهبر انقلاب دشمن می‌خواست بعد از انقلاب طوری وانمود کند که درهای علم و فناوری به روی کشور ایران بسته شده و مردم از علم بهره‌ای نمی‌برند اما ‌دیدیم که بعد از انقلاب، دانشمندان ما کاری کردند که دشمن انگشت به دهان ماند و اقرار کرد که ملت ایران ملتی فهیم، پرتلاش و دانشمند‌پرور است.

پدر شهید احمدی روشن خطاب به دانشجویان گفت: جبهه و جنگ امروز تغییر یافته است و شما امروز به عنوان سربازان جبهه علم و دانش در کشور هستید و باید با علمتان ثابت کنید که اگر علم از دست احمدی روشن‌ها افتاد آن را بردارید و سرافرازانه راه را ادامه دهید.

وی تصریح کرد: شهادت مصطفی باعث دلگرمی بیشتر ملت ایران به امام و انقلاب شد و دانشجویان با پشتیبانی و حمایت در ادامه راه این شهید از رشته‌های تحصیلی دیگر درخواست تغییر رشته به فیزیک هسته‌ای را دادند و فقط اگر یک دانشجو از رشته ‌فیزیک هسته‌ای به رشته‌ای دیگر می‌رفت باعث خوشحالی دشمن می‌شد و ما مفتخریم که چنین فرزندان و مردم فهیمی داریم.

وی در ادامه افزود: مصطفی در بین شهدا شاخص شد چون فرزند‌ خوبی برای پدر و مادرش بود و شما دانشجویان نیز قبل از هر چیز باید فرزند خوبی برای والدینتان باشید.

پدر شهید احمدی روشن تاکید کرد: وجود مقام معظم رهبری به عنوان دری گرانبها بزرگترین افتخار برای ملت ایران است و وظیفه همه ما پشتیبانی از ولایت و حمایت از ایشان در همه صحنه‌ها و میادین در پاسخگویی به یاوه‌گویی دشمن و فتنه‌گران است.

وی در پایان خطاب به دانشجویان گفت وظیفه همه شما ادامه راه شهدا و بهره‌گیری از اخلاق و منش این بزرگواران است و آن در علم و زندگی‌تان به کار ببندید.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول