اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

خیران در ساخت خوابگاه برای دانشجویان همت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: خیران در ساخت خوابگاه برای دانشجویان تلاش کنند چرا که اجر کثیری در این کار است.

خیران در ساخت خوابگاه برای دانشجویان همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی ظهر امروز در نماز جمعه شهرستان دزفول اظهار داشت: دانشجویان در کسب علم و دانش و به دست آوردن آرامش دغدغه خوابگاه را داشته و باید خیرین در تامین، وقف و ایجاد خوابگاه‌ها کمک کنند و این امداد به جوانان، در واقع ارزش‌گذاری به علم و مبدا آن است.

وی افزود: دانشجو باید تنها دغدغه تحصیل داشته باشد تا در عرصه تولید علم و پیشرفت جامعه بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به 25 اردیبهشت ماه و روز خانواده تاکید کرد: نقش خانواده و پدر و مادر در جامعه بسیار مهم است و تمام عزت‌های جامعه ریشه در آن دارد همچنین با تشکیل خانواده، استحکام آتی جامعه تضمین می‌شود.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره) نیز گفت: حضرت امام خمینی(ره) زنده کننده دین خدا بود و این فرزند زهرا(س) توانست اسلام را یاری و دوباره در جهان زنده کند.

امام جمعه موقت این شهرستان با اشاره به ایام ولادت اسعد زهرای اطهر(س) گفت: این وجود شریفی است که در قرآن از آن به کوثر نام برده شده است و تمام خصوصیاتی که پیامبر و ائمه دارند همه در فاطمه(س) است.

وی ادامه داد: در روایات 105 نام از حضرت زهرا(س)وجود دارد که هر کدام شمعی از وجود، خصایص و صفات بارز این انیسه حوراست. خداوند ایشان را با صفات شناخت و این القاب را با شناخت هر چه تمام‌تر به حضرتش داد که مظهر اوصاف خداست و باید از ایشان الگو گرفت، حتما مردان علاوه بر زنان نیز در هر زمینه‌ای باید ایشان را سرمشق خود قرار دهند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول