اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت:

دشمنان از کوچک‌ترین سهل‌انگاری دانشجویان سوءاستفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید سبب سرافرازی نظام باشند زیرا دشمنان به دنبال این هستند تا از کوچک‌ترین سهل‌انگاری دانشجویان استفاده کنند.

دشمنان از کوچک‌ترین سهل‌انگاری دانشجویان سوءاستفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مجید خزایی ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر واحدهای آموزش عالی شهرستان جیرفت ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) اظهار داشت: این مناسبت‌ها برای ما بیدارباش و یادآوری کننده ملاک‌ها و معیارهایی است که باید در زندگی رعایت کنیم.

وی افزود: بزرگداشت روز میلاد حضرت فاطمه (س) و امام راحل به ما می‌فهماند که ما در زندگی الگو داریم و باید به عنوان یک مسلمان به این الگو‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

خزایی با بیان اینکه رسول اکرم (ص) و تمام اهل بیتش برای ما الگو هستند، تصریح کرد: اگر ما خیر دو جهان را می‌خواهیم باید پیرو آن‌ها باشیم و یک زن مسلمان زمانی به سعادت می‌رسد که در عفت، ایثار، فداکاری همسر داری و پرورش فرزند و ... پیرو این بانوی بزرگوار باشد.

وی با بیان اینکه همه القابی که برای حضرت زهرا(س) بیان شده است همه پر از معنا و محتوا است، گفت: این معانی بلند بی‌جهت نامگذاری نشده است، اسراری در این نامگذاری نهفته است که بانوی مسلمان باید به آن توجه داشته باشد.

خزایی ابراز داشت: عمر کوتاه اما پر برکت حضرت زهرا(س) پر از درس است که زن مسلمان باید از این درس‌ها الگو و سرمشق بگیرد.

وی خطاب به دانشجویان شاهد و ایثارگر اظهارداشت: برای سپاسگزاری از نعمت‌هایی که در اختیار شما قرار گرفته است، باید دانشجو به معنای واقعی باشید و در تمام مراحل زندگی، اخلاق و تحصیلات الگوی سایر دانشجویان باشید و لغزش در این موارد برازنده شما نیست.

خزایی با بیان اینکه رشادت‌های پدران شما برای نظام عزت آفرید، شما هم سبب سرافرازی نظام باشید، دشمنان به دنبال این هستند تا از کوچک‌ترین سهل‌انگاری شما سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول