اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد ملی نخبگان خبر داد

جشن پایان راه‌اندازی بنیاد نخبگان در کشور تا ابتدای سال آینده

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: تا ابتدای سال آینده جشن پایان ایجاد و راه‎اندازی رسمی بنیاد نخبگان در استان‌های کشور برگزار می‎شود.

جشن پایان راه‌اندازی بنیاد نخبگان در کشور تا ابتدای سال آینده

نسرین سلطانخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بنیاد نخبگان در همه استان‎های کشور ایجاد و راه‎اندازی شده است.

وی تصریح کرد: بنیاد نخبگان در هر 31 استان کشور فعال است اما تاکنون در 25 استان به صورت رسمی افتتاح شده است.

سلطانخواه اضافه کرد: روال این است که هر بنیاد پس از یک دوره دو تا سه ماهه که از راه‎اندازی آن گذشت به طور رسمی افتتاح می‎شود.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: از بدو تشکیل این معاونت ستاد توسعه علمی و فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز تشکیل شد که وظیفه هماهنگی و پشتیبانی از این حوزه را بر عهده دارد.

سلطانخواه تصریح کرد: تولید محتوا، امنیت فناوری، حمایت از زیرساخت‎ها و تجهیزات و تولید محتوا در عرصه‎های فرهنگی و نرم‎افزاری از جمله وظایف این ستاد به شمار می‎رود.

رئیس بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: این ستاد در طول سه سال گذشته از مراکز علمی و تحقیقی و شرکت‎های دانش‎بنیان خصوصی با ارائه کمک‎های بلاعوض و تسهیلات حمایت کرده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: تشکیل شورای عالی فضای مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات که اخیرا به فرمان مقام معظم رهبری انجام شد، می‎تواند راه‎گشای مناسبی در این حوزه باشد.

سلطانخواه افزود: با فعالیت این شورا ستاد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور نقش جدی‌تری بر عهده خواهد داشت و فضای مجازی و این حوزه بیش از گذشته مورد توجه قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول