اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

نقش بنیاد نخبگان در شتاب بخشی سند چشم‎انداز بی‎بدیل است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: بنیاد نخبگان نقش بی‌بدیلی در شتاب‎بخشی به روند تحقق سند چشم‎انداز توسعه در کشور دارد.

نقش بنیاد نخبگان در شتاب بخشی سند چشم‎انداز بی‎بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش بعد از ظهر امروز در نشست با نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‏های توسعه هر کشور توجه به نیروی انسانی است و شناسایی و پرورش استعدادهای نخبگان از جایگاه ویژه‎ای برخوردار است.

وی افزود: در این راستا بنیاد نخبگان نقش انکارناپذیر و بی‌بدیلی در شتاب بخشیدن به افق سند چشم‎انداز توسعه ایران اسلامی دارد.

جهانبخش تصریح کرد: نخبگان و جوانان استان بوشهر با هوشیاری و توکل به خداوند نقش خود را در وفاداری به اسلام و نظام ایفا کرده‎اند.

استاندار بوشهر بیان کرد: تمام تلاش خود را برای جذب و پرورش نخبگان استان و فراهم کردن بستر توسعه و رشد آنان به کار می‎گیریم.

جهانبخش گفت: استان بوشهر به عنوان نمادی از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی استانی دانش‎بنیان و دانش‎محور است.

استاندار بوشهر اظهار داشت: خودباوری و اعتماد به نفس دو عامل اساسی پیشرفت و بالندگی در عرصه علم و فناوری مردم استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: این دو عامل در کنار دیگر ظرفیت‎های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی این استان را به عنوان نمادی از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی معرفی کرده است.

استاندار بوشهر یادآور شد: امروز به برکت اندیشه امام خمینی ره و مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار و خودباوری و اعتماد به نفس جوانان کشور در تولید علم در جایگاه پانزدهم دنیا قرار داریم که نقش ارزشمندی را در عزت‌بخشی و اقتدار کشور در عرصه علمی ایفا می‎کند.

وی ادامه داد: تفاوت ما با دنیا از گذشته تاکنون تفاوت در نیروی انسانی متخصص و متعهد است که امروزه درخشش آن در سطح جهانی بر همگان معلوم است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول